{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

transportrabat-UCL lillebælt Odense-lærer {{forumTopicSubject}}

Hej Alle smiley

Jeg er i gang med at søge transportrabat til læreruddannelsen i Odense. Selv skriver de på deres hjemmeside, at man kan stå af ved Højemarksvej. Men nås jeg vil vælge "til station/stoppested", så kan jeg kun vælge togstationer.

Er der nogen, der går på Odense seminar, eller andre som ved noget, som kan hjælpe mig lidt smiley ?

Jeg ved ikke, om jeg kan vælge Odense, som stoppested, og så gælder kortet også med bus til Højemarksvej.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  transportrabat-UCL lillebælt Odense-lærer
  • #1   6. jul 2011 Nu ved jeg ikke om det er det samme på fyn som i københavn, men når jeg køber mdr. kort, så kan jeg bruge det i hele byen, så længe det er i samme zone. du kan vel se på movias eller dsb's hjemmeside hvor zonerne skiller henne?

• #2   6. jul 2011 tak for svaret smiley

Den der ligger tættets på er Odense station, som jo er i Odense C. Der hvor seminaret ligger er i Odense V.
    Jeg har kigget på Fynbus. Men der er overhovedet ikke noget om zoner. Kun hvor meget det koster. Det er så irriterende, for vil jo ikke have en bøde for et forkert uddannelseskort. Men nu bestiller jeg bare, og hvis der kommer kommentar fra buschaufføren til kortet, ja så må jeg vist sige, at jeg ikke kan ændre på det. Uddannelseskortet har jo ikke givet mig flere valgmuligheder. Altså når man er logget på, og skal vælge stoppesteder.

Kommentér på:
transportrabat-UCL lillebælt Odense-lærer

Annonce