God mad til mine forældre {{forumTopicSubject}}
hejsa min mor og hendes kæreste har lige haft fødselsdag og jeg har besluttet mig for at lave en god aften for dem..
Det er to personer som altid har gang i et eller andet og aldrig sidder stille så derfor er gaven fra mig til dem en aften med god mad, en god film og et spil trivial persuit til desserten.
Nå men nu til det som det drejer sig om, jeg vil gerne lave noget supert lækkert mad til os men er ikke helt sikker på hvad jeg skal lave til os.
mit budget er inden for 500 kr men vil ikke lave noget avanceret..
har i nogle forslag ?
det behøver ikke være oksemørbrad ..
men temaet skal være hygge og afslapning så det kan også være feks raclette men ved virkeligt ikke hvad jeg skal finde på..
ps mine evner i et køkken rækker til det meste..
nov 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 26 Svar: 154
lige netop koteletter i fad er jeg god til at lave men vil bare gerne gøre det lidt "finere" end det
og desserten tror jeg er bedst vi holder os til en stor skål matadormix så vi ikke bliver for ædt heh
men jo dansk mad er også vores favoritmad
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 14 Svar: 76
kør ned til slagteren efter bøffer af oksekød med hasselbagte kartofler og whisky sovs
til dessert frisk frugt med en fransk chokoladekage
MUMS og kan gøres til under 500
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.211
Ellers er en nakkefillet også en mulighed, det er forholdsvis billigt i indkøb, kan eventuelt laves med fyld.
Til Dessert kunne man lave en pæn anretning med lidt frugt og is eller is og frugt i nødde/chokoladekurve er også altid godt
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 103 Svar: 379
http://www.maduniverset.dk/opskrift.php/9139/Desserter-opskrifter/Chokoladejordbaer-m.yoghurt-vanillecreme
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.211
God mad til mine forældre