{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
228 visninger | Oprettet:

SÅ er det SENGETID FOLKENS!! :-D {{forumTopicSubject}}

Det er det i al fald for mig! smiley Så derfor ville jeg bare lige sige godnat og sov godt! smiley Håber I alle vil få jer en rigtig god, dejlig nattesøvn med dejlige stille søde drømme, og vågne op til en ny god herlig dag i morgen! smiley Forhåbentligt uden regnvejr!!!!! Hehehe smiley Er ved at være træt af det regnvejr altså. smiley Suk suk. Jeg vil ud og fiske!!! en jeg GIDER sgu ikke hvis jeg skal stå derude og være i bad samtidigt mens jeg prøver på at fange noget!!!!

Er der nogen der ved noget om hvornår den kære sol deroppe gider begynde skinne igen, hernede på Sydsjælland? smiley

Nogen der vil med mig ud og fiske i næste uge? Nogen fra det sydsjællandske område måske, nærmere betegnet, Næstved,Faxe,Vordingborg og Præstø? smiley

Nå. Men nu smutter jeg i seng. smiley
Hygge hejsa og vi snakkes ved igen i morgen! smiley Nat natog sov rigtig dejlig vidunderligt godt alle sammen!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅ er det SENGETID FOLKENS!! :-D
  • #1   29. maj 2011 Nåh ja. I morgen vil jeg prøve og få mig nogle gode billeder af mine sidste missere og oprette dem herinde også. smiley Mangler Batman, Sultan og Perlemor. Samt Sambo, den lille store sorte laban med hvide aftegninger på poterne med den hvide snip på snuden. smiley hihihi smiley

Så det er.... Batman, Sultan, Perlemor, Sambo og så gerne nogle lidt bedre billeder af den lille Sally hvor man kan se hende bedre end hvad man kan igennem en snavset rude på en dør.

• #2   29. maj 2011 Godnat til dig også:) jeg håber også det bliver godt vejr ih hvor vi trænger til det...... og glæder mig til at se dine smukke missere:) hihi godnat fra os fire smiley (bamse som er hund, efia smukke hunkat, arcki smukke hankat, og mig:) hihi

• #3   29. maj 2011 Takker! smiley

Kommentér på:
SÅ er det SENGETID FOLKENS!! :-D

Annonce