{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Hvorfor er det så svært! (lejlighed) {{forumTopicSubject}}

Hvorfor kan er det så svært at finde noget ordenligt at bo i fortiden?

Så finder man en god lejlighed med en smule plads også må man ikke have sin misling med smiley

Det er sku svært at være studerende også skulle lede efter ny lejlighed også endda i København smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er det så svært! (lejlighed)
  • #1   8. jan 2011
    Ja, det er frustrerende. Og det er ikke kun "for tiden" det er svært, København er og bliver vist svær at finde bolig i.

Hvis du (endnu) ikke har annonce på Boligportal, så er det da et forsøg værd.

Ved ikke hvordan det er nu, men i Århus har der været nogenlunde rimelig ventetid på ungdomsboliger, og der er også nogle boliger man må have dyr. Måske gælder noget lignende i København .....

• #2   9. jan 2011 Muligvis fordi nogen har været nogle svin med deres dyr,så lejligheder har været fuldstændig ødelagt efter dyr med ejer. Der er folk, der ikke gider lufte deres hund eller skifte kattebakken, så der stinker af pis. Der er hunde der æder panelerne og katte der kradser kløer i tapetet.
    Hvis jeg skulle fremleje, så vil det også blive uden dyr. Det er bare for dyrt at istandsætte en lejlighed efter sådan et svin, og man kan jo ikke altid se på folk, om de er ordentlige mennesker.

• #3   9. jan 2011 Ja, det er ærgeligt, at nogle mennesker ødelægger det sådan for os andre, som passer og plejer både dyr og bolig :o/

• #4   9. jan 2011 jeg har også været i sådan en situation, da jeg skulle finde ungdomsbolig efter sidste sommerferie. der er så mange gode lejligheder, og så må man ikke have dyr smiley eller kun fisk eller sådan noget.

men nogen gange kan man godt lave en aftale med udlejer, om fx at betale lidt mere i depositum.

har selv prøvet det, og nogen sagde okay, mens andre blev lidt sure over det. men det er jo forsøget værd smiley

• #5   9. jan 2011 Jeg kan heller ikke få en bolig endnu i Århus. Er skrevet op til nogle kollegielejligheder men det skal jo også være hvor det er tilladt at have kat. Dog er der nogle af dem jeg er skrevet op til med en ventetid på 4-6 måneder men de er altså gået, så det er bare rigtig svært, især når man gerne vil have sin lille mis med.

Kommentér på:
Hvorfor er det så svært! (lejlighed)

Annonce