Fotografering {{forumTopicSubject}}
Jeg er gået lidt i stå mht min fotografering, og savner noget inspiration.
Derfor tænker jeg om der er nogen af jer, som er interesserede i at få nogle fede billeder af jeres missere? Jeg tager billeder gratis, mod at jeg må bruge dem på min hjemmeside osv. Jeg sender det færdige materiale på en cd-rom. Jeg vil dog gerne have udgift til en cd og til evt kørsel hvis det er langt væk. Jeg kører overlat på Sjælland.
Det jeg leder efter, kan være alle racer, men jeg søger noget unikt. Gerne specielle racer, men huskatte er også mere end velkomne. Det vigtigste for mig, er at katten har en stor personlighed og kanon fremtoning.
Jeg skal ikke bruge opstillingsbilleder, altså med baggrund. Jeg vil gerne fange kattens personlighed i dens naturlige omgivelser, også meget gerne hvis ejer vil være med på et par af dem, så man rigtig kan se båndet mellem ejer og kat.
I denne tid kan det være lidt svært med belysning, så indendørsbilleder SKAL være mens der er godt med lys, og der skal gerne være f.eks. stort vinduesparti, så der kommer godt med lys ind, ellers kan man altid snakke om det igen til foråret... Udendørsbilleder er jeg også meget interesseret i.
Selvfølgelig tager jeg også hundebilleder hvis det er.
Kontakt mig hvis det har interesse.
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
Fotografering