{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

øv trist boligsituation {{forumTopicSubject}}

allerførst undskyld for min måske lange indlæg men trænger til og lette mine skuldre og spørge jer om i evt kunne hjælpe eller kender nogen der kan hjælpe -
ja nu kom dagen så jeg havde frygtet , vidste desværre inderst inde jo måske egentlig godt det ikke ville gå men det gør sgu ondt aligevel troede på ham .

jeg har desværre haft givet min kæreste chancer og hver gang har han lovet nu skulle det nok gå ,sidste gang var i februar måned hvor han sagde at jeg skulle flytte ind til ham for nu var det gået så godt i et par mdr og jeg troede jo på ham og havde egentlig ikke råd til og bo hvor jeg boede og kattene kunne få det så godt , og kattene er mit et og alt specielt efter min depresion sidste år som jeg stadig døjer med ,

men jeg kan godt se nu efter at have levet i en form for helvede i snart 3 måneder at jeg er nød til og tænke klogt og passe på mig selv og kattene .

så derfor håber jeg der sidder nogen derude der måske kender nogen der har en lille hybel til leje hvor jeg kan have min katte og evt lave en løbegård , eller noget lignende .

jeg må indrømme jeg stadig ikke kender ret mange her på fyn da jeg er tilflytter fra sjælland så har ikke mange og gå til og få hjælp af så derfor denne post .
har overvejet at måtte aflive mine 2 ældste katte så det måske kunne blive nemmere men det er sgu svært har haft prøvet og sætte dem til salg for ikke så længe siden men de er jo specielle men dejlige .

tak fordi du læste med og undskyld hvis min post er lidt rodet .. på forhånd tak

de 5 katte og mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv trist boligsituation
Kommentér på:
øv trist boligsituation

Annonce