{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Første afgørelse vedr. hundehvalpe {{forumTopicSubject}}

Så faldt den første afgørelse fra rigspolitiet om 2 blandingshundes hvalpe, på trods af 1 hundedommer, 1 dyrlæge og en opdrætter vurderinger, som uafhænig af hinanden godtgjorde at disse hunde ikke kunne indeholde en af de 13 racer alligevel vægtede rigspolitiets deres egne betjentes vurdering, hvad uddannelse de så har i hunderacer er jo så spørgsmålet. De 9 Hvalpe efter de 2 hunde er nu dømt til aflivning.

Dvs at med denne hundelov så er der ingen med blandingshunde der kan føle sig sikre, og bestemt ikke må få hvalpe på deres hunde. Men jeg husker at Flemming Møller fra Venstre jo netop ytrede ønske om forbud imod blandings hunde, og det er også det som DKK ønsker, så var det intentionen var starten ? Udryd alle blandingshunde, og tag de 13 racer med på vejen.

http://jp.dk/indland/article1779931.ece Bastard-hundehvalpe skal aflives -
Venstre vil indføre et forbud mod hundehvalpe, der ikke har stamtavle.

Hvalpene var født 17 Maj, dvs længe før hundeloven trådte i kraft, men pga. omvendt bevisbyrde, samt delen med tilbagevirkende kraft, skal hvalpene nu lade livet. Det er så 43 hvalpe indtil nu.
Mon vi når samme antal som i Denver ?

http://blogs.westword.com/latestword/2009/10/leaked_photos_of_dead_pit_bull.php Advarsel stærke billeder.

De 13 racer er forøvrigt at finde her
(link fjernet)

Blandinger der ligner, er at finde her, dem der er forbudt er med rød omkring, og de lovlige med grå omkring.
http://multimedia.ekstrabladet.dk/archive/00568/Planche_facitlisteN_568609a.pdf

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• sengmontering 650 kr.
  • Dør spærret af vaskemaskine og/eller tørretumbler 710 kr.
  • Åbning af et gammelt apotekerskab 600 kr.
  • Samle en seng 300 kr.
  • Reparation af huller i tagrender 1.200 kr.
  • Samle grill 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første afgørelse vedr. hundehvalpe
  • #1   16. sep 2010 Det er ganske uhyrligt, og der er ingen mulighed for at anke, eller tage afgørelsen til domstolene. Hvalpene bliver aflivet og så kan man søge erstatning bagefter... det er et SYGT samfund vi lever i, jeg har aldrig skammet mig før over at være dansker, men det gør jeg nu, jeg er rystet og harm, hvad skete der med vores retssikkerhed ?

• #2   20. sep 2010 Kære DK Fabis. Jeg forstår godt du er vred og harm over det her, for det er direkte uretfærdigt og horribelt. Desværre, så er det bare iflg. min overbevisning fra observation af regeringens håndteringsmetoder af forskellige problemer, så er jeg alvorligt bange for at dette er Danmarks fremtid inden længe.
    På et eller andet tidspunkt, kan man vel heller ikke slå en prut længere uden, at få sig en bøde for CO2 udslipning!

Kommentér på:
Første afgørelse vedr. hundehvalpe

Annonce