{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den mest romantiske gestus
  • #1   24. aug 2010 Det var da min mand på vores bryllupsrejse til Ghana i vinter fangede et glas ildfluer til mig.

Hele situationen i sig selv - og grunden til at han fangede dem.... Suuuuuk...!!! :o)

• #2   24. aug 2010 Nååååh hvor er det bare sødt.. Er det ikke rimelig svært at fange dem? Hvad var grunden til at han fangede dem?

• #3   24. aug 2010 Jeg har været i Ghana nogle gange og har altid elsket ildfluer.

Nu skulle jeg så vise min mand dette fantastiske land, men pga. transporten dernede måtte vi vælge nogle ting fra - som f.eks. at komme ud til et abereservat hvor der normalt er mange ildfluer.
    Det var jeg selvfølgelig ked af, da jeg så ikke fik set ildfluerne.

Vi kommer så op til min "familie" hvor vi skal bo et noget tid, og den første aften kommer manden ind og slukker lyset og kalder mig ind i stuen.

Der stod han så med et lille glas fyldt med ildfluer - og sagde at der var mange flere udenfor... De var der ikke de andre gange jeg har været der, så jeg blev vildt glad og lykkelig.

Det var en sød tanke og jeg har faktisk ikke tænkt på det som "det mest romantiske" før nu, hvor det var det første der poppede op i mine tanker. :o)

Kommentér på:
Den mest romantiske gestus

Annonce