{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.067 visninger | Oprettet:

tøsehygge - MAD?? {{forumTopicSubject}}

Heey KG..

får 3 veninder på besøg i morgen, og vilderfor lave lidt lækkert mad til os..

til forret vil jeg lave en lækker oste suppe, men porre.. og hjemmelavet brødtern..

til hovedret bliver det noget med noget ovnbagte kartofler med porre, rød peber og tomat,.. og så med en dejlig flødesovs.. men hvad skal jeg lave af kød ???

har i nogle forslag???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tøsehygge - MAD??
  • #1   17. aug 2010 Æv du har allerede halvdelen af hovedretten klar jo :)... Ville ellers have foreslået wraps med oksekød og fint snittede grøntsager, en god hvidløgsdressing og en gang guacamole... Det er super nemt at lave klar i forvejen og så kan du hygge sammen med tøserne fremfor at stå i køkkenet smiley

• #2   17. aug 2010 lyder også lækkert da,..
    - men har 4 store bagekartofler og porre og sådan ..-

• #3   17. aug 2010 Ja det kan jeg godt se.... når du nu har en lækker flødesovs i tankerne, så ville jeg nok vælge at servere svinemørbrad til smiley (dem fra aldi er fine og er super billige ) og måske med noget bacon omkring...
    Uhm bliver helt sulten, hvad tid sagde du jeg skulle komme smiley

• #4   17. aug 2010 Pikant kylling med ovnstegte kartofler & grønsager evt en grøn salat til

Pikant kylling :

4 kyllingefileter (ca. 550 g)
    100 g flødeost med grønne pikante urter 26%, fx Buko®
    ½ tsk groft salt
    150 g bacon i tynde skiver
    små træpinde
    10 g smør

Skær en lomme på langs af de 4 kyllingefileter. Fordel flødeosten heri. Drys kødet med salt og vikl 2 strimler bacon om hver kyllingefilet. Hold kyllingefilet og bacon samlet med træpinde. Lad smørret blive gyldent i en pande ved kraftig varme og brun kyllingefileterne på alle siderne i ca. 4 min. Skru ned til svag varme og steg videre i ca. 12 min. - vend kødet af og til

• #5   17. aug 2010 årh ja det lyder ikke dårligt.. har en aldi 50 meter væk..

• #7   18. aug 2010 Du kan også bruge den anden pikantost fra Buko - det er nemlig mums!! :oP

Held og lykke med det - det kan næsten ikke andet end at blive en succes med så lækker mad! ;o)

• #8   18. aug 2010 Haa haa det skal vi have idag. Med pikant ost fra Buko. Det smager såååå lækkert. Uhmmm og så lige godt med hjemmelavet tzatziki til. :o))

Kommentér på:
tøsehygge - MAD??

Annonce