Går i for små sko.. Brokker mig lidt {{forumTopicSubject}}
Her de sidste par dage har jeg været rigtig i gang med forårs rengøringen, og i går bar jeg så 3 skraldeposer ud, den ene var så fra weekenden af, men ingen af os havde fået den med ud, og tog også en tom pepsi kasse med, også tænker jeg ligesom ikke mere over det, hvorfor skulle jeg det er jo skrald! Men i dag ringer min kæreste så og siger at en af naboerne har ringet til sin mand som arbejder sammen med min kæreste, for at brokke sig over at der ikke er mere plads i de 2 skraldespande som står udenfor, hvilket ikke er rigtigt. Der er ikke vildt meget plads tilbage, men hun kan godt komme af med en skraldepose eller 2! Min kæreste er så godt sur fordi naboens mand virkelig har angrebet mig og beskyldt mig for at smide reklamer og alt mulig mærkeligt i skraldet.. Jeg prøver så på at være sjov og vil tage billeder af alt hvad der er i skraldespandende, men min kæreste er ikke lige i humør til det!
Vi siger så farvel også er det ligesom det, og jeg går videre med at gøre rent! Kattebakken står så for tur, så som altid tager jeg den med ud til skraldet og vender bunden i vejret på den! Det har jeg gjort de sidste 7mdr, så det skulle ikke komme som en overraskelse for naboen!
Jeg tager så mine rulleskøjter og smutter ud på havnen og nyder solen ind til min kæreste ringer igen fordi naboen har lavet samme trick igen, men nu brokker sig over at jeg har tømt bakken i skraldet og det ikke lugter så godt! Jeg bliver så små sur og udbryder at det er en skraldespand den skal ikke lugte godt og hvem hulen står også og lugter til den?
Og kattegruset var kun 3-4 dage gammelt og har sgu kun en kat, så så slemt kan det heller ikke lugte!
Er pænt træt af vores nabo lige nu!
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 68 Svar: 402
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
hmm du må da bare bruge en pose der er stor nok...
maj 2010
Jah det kan jeg jo blive lidt nød til.. Syntes bare at det stadig er utroligt! Det er en skraldespand, det er lidt som at brokke sig over at en stald ikke lugter særlig godt!
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 40
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
maj 2010
Sarah: Havde nu også planer om at begynde på det, selvom jeg syntes at hendes udløbs dato for hvornår man må brokke sig over noget er overskredet! Og så slemt lugter den spand altså heller ikke. Har haft hovedet nede i den for at tjekke!
En af mine venner foreslog mig at købe en duftfrisker også hænge den på skraldespanden med en lille seddel om skraldet lugter godt nok nu??
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Det der med at der er gået 7 måneder inden hun brokker sig over kattegruset kan som Mette skriver at det har været koldt, men det kan også være den der med at man 'bider det i sig' og først når man kommer til 'nu kan det fandme være nok'-stadiet bliver det sagt.
Jeg tror det er meget normalt det er sådan.
Prøv med det gode, prøv at gå ind til hende med en flaske vin, et par øl eller en kage og spørg om i ikke lige skal tale om skraldespands-situationen istedet for at blive uvenner.
Her er vi kun 2 mennesker og 2 katte, vi har 2 gange skraldespande fordi skraldemanden brokkede sig over vægten på spanden (pga katte-grus). Måske i 'bare' skal have en ekstra spand for at alle 'kan være der'.
Held og lykke med projektet
Pia
jan 2010
Følger: 25 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 611
maj 2010
Men ja hun er også sur over at jeg lige har lidt mere skrald den her gang end hende!! Det var det første der blev brokket over og en time senere kom kattebakken så! Normalt er jeg ude med måske 2poser i løbet af en uge, så kan ikke se problemet i at jeg lige smed 3poser og en pepsi kasse i skraldespanden i den her omgang!
Hun virker ikke som typen der bare går og bider noget i sig og det gør hendes mand heller ikke, for de har brokket sig engang over at jeg ikke har lyst til at være social med dem! Vi deler også have med dem og min kæreste er gode venner med dem, men jeg har ikke noget at snakke med dem om, og de taler i øvrigt altid på Bulgarsk når de er sammen og det fatter jeg ikke en papfis af, så de gange jeg har sagt ja til at være sammen alle 4, der har jeg følt mig udenfor! Det var de ret hurtige til at brokke sig over!
Heidi.. Ja det er utroligt at det skal igennem så mange led når hun bare kan gå ind ved siden af og sige Hør lige her, vil du ikke være sød at putte gruset i en pose! Så ville der være nul problem, men at ringe til sin mand som så brokker sig til min kæreste som så må ringe til mig er fandme til grin!!!
Men for eftertiden skal jeg nok smide det i en pose!
maj 2010
Jeg aner ikke om det er normalt at det skal gå igennem flere led også regner hun med at jeg får en balle, for fik ikke en balle, han syntes også at det var latterligt og ville egentlig i første omgang bare vide hvad jeg havde smidt i den pågældende skraldespand?! (Der er 2) Men hvis hun virkelig oprindeligt er træt af at jeg ikke gider dem, så må hun sige det istedet for at brokke sig over noget så latterligt som skrald! For at pisse på min sukkermad gavner da ikke min lyst til at se på dem..
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 534
Løsningen må være at I får hver sin skraldespand/skraldesæk
maj 2010
jun 2004
Udgifterne til renovation er jo inkluderet i huslejen, så jeg kan da godt forstå at hun er utilfreds med, at du breder dig i begge skraldespande.
Når der er 2 skraldespande, så er det jo meget let at løse problemet - ved at I holder jer til hver sin skraldespand.
maj 2010
Heidi: ANer jeg ikke om hun er, jeg ved at de er Græsk Katolske, hvilket min kæreste også er, men jeg har da en stemme når vi skal beslutte os for noget og jeg er bestemt ikke ham underdanig! Han kan da også lige prøve på at få fikse ideer i den retning hehe
jun 2004
Jeg synes at I skal aftale at i har en skraldespand hver, så er problemet jo ude af verden en gang for alle
maj 2010
Det er jo det det er..
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.833
Så er det problem ligesom løst....
Går i for små sko.. Brokker mig lidt