2.118 visninger
|
Oprettet:
Juhuu-fugl.. Dagens billige grin {{forumTopicSubject}}
Min kæreste havde været inde ved min mor og stedfar og min stedfar havde så bildt min kæreste ind at i Danmark var der noget som hed en Juhuu fugl! Så min kæreste (der ikke kommer fra DK oprindeligt) går hjem til mig og spørger om jeg kender noget til den her Juhuu fugl??? Jeg må så forklare at der ikke er noget som helst der hedder en Juhuu fugl i Danmark og at min stedfar har bildt ham noget ind.. Men det er blevet lidt en joke herhjemme..
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
Min mormor var nordmand ....
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 68 Svar: 402
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 24 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 152
Det er lidt lige som den faste 'spejder(FDF)-joke' om at sende ungerne ind efter en røg-vender, når der laves bål og røgretningen generer! Som regel sender man dem ind i køkkenet til tanterne hvis man er på lejr. Tanterne er helt med på, hvad der sker - og får lynhurtigt givet "offeret" en eller anden genstand (suppeske med gaffa om, grydelåg, gammel dags piskeris m.m.) Når det er sket én gang er man klar til at føre joken videre på nye, udvidende bålbyggere!
Har hørt om et værksted hvor de kører noget lignende, hvor det blot er ordet i sig selv der er joken. Nye lærlinge sendes hen for at hente "svangerskabet"... Mænd ved åbenbart ikke lige ved første møde med dette ord, at det absolut intet har med skabe at gøre
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 68 Svar: 402
aug 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 80 Svar: 298
Juhuu-fugl.. Dagens billige grin