{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.151 visninger | Oprettet:

HJÆLP kan ikke ringe til Tyskland. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ringe til Tyskland, men kan BARE ikke komme igennem, sikkert fordi jeg trykker forkert

kan aldrig huske hvordan det nu er med udenlandsnumre

jeg skal ringe til +49 (0)89 211 29 211

hvordan gør jeg det?

Jeg mener selv 49 vent på klartone og så tryk tallene fra 89 og frem - men det lykkes ikke desværre

Håber på hjælp

Hilsen Heidi, som åbenbart ikke ringer særlig meget til udlandet ;O)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP kan ikke ringe til Tyskland.
  • #1   19. maj 2010 jeg vilel taske hele nummeret.. altså 0049 og så resten af nummeret..

Hvis jeg har ringet hjem fra udlandet har jeg altid bare tastet 0045 og så nummeret lige efter (eller +45 hvis det har stået sådan i telefonbogen ;))

• #2   19. maj 2010 Danmark har været afskåret fra at kunne ringe til alle andre lande pånær Sverige og Norge siden igår (ved ikke fra hvornår). Fejlen ligger i Hamborg på en eller anden central.
    Troede egentlig det var gået i orden, men det tyder ikke på det.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=2024728617&dogtag=p_help_abo_drift_tel

Har du prøvet med 0049 og så vente med klartone?
    Ellers bliver du nok nød til at kontakte TDC

• #3   19. maj 2010 mærkelig - prøver uden held....''

nå nu lykkes det - jeg har skrevet 004989 og så resten af nummeret - "0" skal ikke med så går det galt.....kors jeg har prøvet mange gange men nu lykkes det

tak for hjælpen, lige bort set set fra "0"'et

god dag

Heidi

• #4   19. maj 2010 Du skal taste:
    00 for at komme 'ud' af DK (IAC International Access Code) og 49 (kan ikke huske hvad det kaldes) for at komme ind i DE.
    Resten af nummeret skal bare tastes ind uden at vente på klartone.
    Jeg er dog lidt i tvivl om nullet i parentes (0), kan ikke huske om det kun skal bruges, når man ringer lokalt (altså befinder sig i Tyskland) eller det kun skal benyttes når man ringer internationalt (som du skal gøre).

Ja der har været problemer med at ringe internationalt, om de stadig består ved jeg ikke.

• #5   19. maj 2010 TAK Pia

som jeg lige nåede at skrive, mens du tastede, så skal "0" ikke være med...så lykkes det...smiler...sikke en masse tid der kunne gå med det

NÅ men nu kom jeg igennem til zooplus så jeg kan få mine varer bestilt

det bliver dyrene glade for

god dag

heidi og birmabanden

Kommentér på:
HJÆLP kan ikke ringe til Tyskland.

Annonce