{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Snøft :( {{forumTopicSubject}}

Ja så kom jeg hjem fra sygehuset igen, hvor de konstaterede at jeg har fået endnu en blodprop.. Dette er så nummer 5 inden for et år smiley Denne gang i mit højre ben som ellers før har været det ben jeg ikke har haft i, alle de andre gange har været i mit venstre ben, så nu føler jeg mig godt nok lidt lost, for nu kan jeg slet ikke gå :s smiley Øv hvor jeg synes det er en træls situation at være i, og har ikke noget job pga. det, så jeg går bare sygemeldt herhjemme og det er sq træls i længden.. Ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg andet end at komme af med min frustration over det, og så vil jeg da gerne høre fra andre som har prøvet noget ligende?? Godt jeg har min kæreste og vores søde og dejlige lille kat, ellers ved jeg godt nok ikke hvad jeg skulle gøre!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snøft :(
  • #1   18. apr 2010 Synd for dig. Kan godt forstå du er fustreret (staves) Det er godt nok tidligt, du får blodpropper. Er det arveligt eller hvad ? Jeg kan jo se i din profil, at du ikke er ret gammel.

Jeg er tidligere esbjerggenser, men bor nu i Vejrup...smiler. Det er ikke så langt fra Esbjerg. Er du vokset op i Esbjerg ?

Trøstekram Yvonne

• #3   18. apr 2010 Kan godt forstå at du syntes det er træls :o( det er bestemt heller ikke rart, hverken at opleve eller at skulle gå med den tanke om hvornår og hvor det sker næste gang. Får du ikke blodfortyndende ? Og har de fundet ud af hvorfor du får blodpropper ?

Håber at du holder hovedet højt og tankerne positive selvom det er svært.

Poteknus Fabis

• #4   18. apr 2010 Hey allesammen og mange tak for jeres svar.. Jeg tager ikke p-piller så det er ikke derfor. Jeg har en blodsygdom som gør at mit blod størkner alt for hurtigt og danner blodpropper som min krop ikke kan finde ud af at opløse, og det giver som sagt problemer,, ja jeg er desværre alt for ung til det her og det er så også derfor jeg tager det så tungt. Oven i det hele har jeg en svær depression og angst så der er desværre mange ting at slås med smiley Hvis ikke det var for min dejlige kæreste og vores dejlige killing Chili så havde jeg ikke været her nu, for lige nu er det godt nok svært at se det positive i det.. Tusind tak for jeres svar det betyder meget for mig for jeg må ærligt indrømme at jeg føler mig noget alene i alt det her smiley
    Jeg er født og opvokset i Esbjerg og har ikke boet andre steder i landet smiley
    Knus Linda

• #5   18. apr 2010 Får du ikke blodfortyndende medicin?
    Min veninde har osse haft flere blodpåropper i det ene ben... hun får medicin og går jævnligt til kontrol og får checket sit blod....

Men det er da god nok en ung alder at sku slæbe rundt med den slags sygdomme... pøj pøj, håber du vil få det bedre.

• #6   18. apr 2010 Jo jeg får blodfortyndende medicin og det er der problemet opstår for jeg har altså fået 5 blodpropper på trods af blodfortyndende medicin smiley Så det er lidt træls, og ja alt for tidligt at skulle slås med de ting smiley Kan også bare mærke at min angst og depression har taget til efter det her... Pyyha det er godt nok ikke nemt!!

• #7   18. apr 2010 Hmmm... er det så fordi det ikke har den ønskede virkning?

Jeg ka godt forstå du er bange... det er da heller ikke rart at gå med angsten for hvornår det kan ske igen....

• #8   18. apr 2010 shit .. så er der kun en vej frem hvis du allerede har fået 2 blodpropper...
    det er super sund livsstil !

• #9   19. apr 2010 Super sund livsstil er allerede noget jeg har haft i al den tid, det er jo ved at være fuldstændigt fanatisk efterhånbden pga. blodpropperne. Et normalt liv er det i hvert fald ikke mere. Og det er ikke kun 2 blodpropper, men 5 blodpropper jeg har haft. Tak for de positive tanker, og håber bare på at de finder noget medicin som kan hjælpe mig. Jeg er med i et forskningsprojekt omkring det hvor de gerne skulle finde ud af noget nyt, så der kan komme noget nyt og bedre medicin som kan hjælpe mig bedre end det jeg får nu..

• #10   19. apr 2010 Linda jeg håber VIRKELIG du snart får det Bedre...Trøsteknuss

• #11   19. apr 2010 Mange tak det håber jeg godt nok også smiley

• #12   20. apr 2010 Har en veninde som fik 3 blodpropper i det ene ben, da hun var 21 år. Hun røg. Knap så smart. Det gjorde hun så stadig da hun fik blodprop nr 3, selvom lægerne havde advaret hende. Nu er hun så stoppet - heldigvis.

Føler med dig - det må være rædselsfuldt og ubehageligt, både fysisk og psykisk. Sender dig en masse varme tanker og ønsker dig "god bedring", hvis man kan sige det sådan:)

• #13   20. apr 2010 Jeanette: MAnge tak, men problemet her er bare at jeg aldrig har røget og drikker ikke, og har altid levet sundt. Men ja det er meget hårdt både fysisk og ikke mindst psykisk, for du ved aldrig hvornår den næste blodprop kommer smiley Tusind tak for de varme tanker og god bedring hilsener

Kommentér på:
Snøft :(

Annonce