{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

R.I.P Annlisa Glistrup (AG) {{forumTopicSubject}}

En fantatisk pige er afgået ved døden.

Min veninde AG I en alder af bare 18 år døde i tirsdags efter flere års kamp mod lymfekræft

Hun udåndede i tirsdag eftermiddag på Rigshospitalet

AG skrev sin sidste besked på facebook den 25. februar, hvor hun fortæller, at hun er blevet syg. 'Lungebetændelse, hvor nedtur kan det blive..', skriver hun på sin profil.

Hun gik i 3g på Nærum Gymnasium, hvor der derfor er blevet flaget på halvt i tirsdags.

AG fik konstateret lymfekræft som 15-årig og siden da har hun i flere omgange været indlagt til kemo og strålebehandling på Rigshospitalets kræftafdeling. Hun har blandt andet fået transplanteret knoglemarv uden nogen effekt.

AG var en ganske enkelt FANTASTISK pige, hun var altid glad, bar hovedet højt og kunne altid smile til verden, selvom hun var dødsyg. Hun er den tapperste pige jeg noglesinde har mødt, selvom det var så tydligt hun havde voldsomme smerter, ja så beklagede hun sig aldrig! Jeg har altid kunne komme til hende, hvis jeg har haft det svært med hestene, alle de dejlige stunder hvor vi har skrevet på Msn, og Over mobil. Det har været guld værd, du var den sødeste pige og den mest intelligente pige jeg har kendt. Så sent som d. 28 feb gav du mig et fantastisk råd. Du har hjulpet mig ufattelig meget. Derfor er det fadme ikke fair, du skulle ende dit liv i smerter. Selv på den dag du forlod os,havde du overskud til at svarer tilbage til mig. Jeg vil holde nu søde ven, tårene triller allerede løbsk. Jeg tænker på dig hvert minut.

Hvil i fred, søde. Hvil i fred ♥ Vi elsker og savner dig så ufattelig højt. Gud er fucking uretfærdig, han har plukket den smukkeste og dejligeste stjerne til sig selv. Sikker en satans Egoist!

På FAcebook er der oprettet en mindegruppe til ære for AG. Jeg vil gerne opforde alle til at melde sig ind og vise AG den sidste ære.

Jeg ved det er totalt irrelevant, men jeg har brug for at lige kom ud med det.

AG havde også to heste. De betød alt for AG, og hun havde så mange drømme. :'/ Det er SÅ FUCKING URETFÆDIGT!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R.I.P Annlisa Glistrup (AG)
  • #1   4. mar 2010 Hej.

Det gør mig ondt på dine vegne, at høre du har mistet en fantastisk veninde. Og ja det er uretfærdigt, men sådan er livet nogle gange.
    Håber du har nogle, at snakke med. Det er nok det eneste der vil hjælpe dig, at snakke og snakke og atter snakke... Så vil du med tiden få det bedre. Men giv dig den tid det tager. Hvor lang tid vi har brug for, at sørge, er meget forskelligt... Tænker på dig smiley

Knus Yvonne

• #2   4. mar 2010 Det gør mig ondt, utroligt. Hvor er det uretfærdigt, ja livet er barsk og det er ikke nu man gider hører at alting sker af en mening......
    Føler med dig, hendes familie og venner.

Har selv mistet nære tre gange, kender smerten, den forsvinder aldrig helt, men man lærer at leve med den og vende den til minder.

R.I.P.

Bor selv i Nærum, men kendte hende ikke, var hun en ridepige, sir du?? Rider oz selv.

• #3   4. mar 2010 jeg forstår det ikke, MEn jeg savner hende

• #4   4. mar 2010 Ja hun ejede to heste. RIverdance på Middelsvær og Noble på PRI

• #5   6. mar 2010 kære lille ulv
    jeg ved nøjagtigt hvad du føler for jeg fik selv beskeden om hendes død i onsdags. mage til fantastisk pige skal man lede længe efter.

den eneste trøst i det hele er at nu har hun fred.

og til alle jer der ikke kender hende kan jeg kun sige i gik glip af en fighter, og vi der var så velsignede at have hendes venskab ja vi har lært envigtig ting om livet, nemlig at lige meget hvor sort tingene ser ud så skal der fandme kæmpes.

min opfordring skal være at i donere penge til børnecancerfonden der gør livet lidt mere udholdeligt for de unge der kæmper mod kræften.

elskede AG hvil i fred du er savnet her.

Kommentér på:
R.I.P Annlisa Glistrup (AG)

Annonce