{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Hf, selvvalgt roman, fremlæggelse {{forumTopicSubject}}

Hej derude.. (:
Vi har skullet vælge en roman i skolen, lave en anylse og fremlægge den. Jeg havde på forhånd besluttet ikke at lave den, da jeg nærmest frygter dommedag mindre.. Så fortalte min lærer så i fredags, da der var en der spurgte hvad det gav i fravær ikke at lave den, at man simpelthen ikke kan komme til eksamen. Så efter både tudeture og forbifyvende overvejelser om at droppe ud, er jeg ved at være desperat for at finde en løsning. Jeg mener ikke alvorligt at jeg vil droppe ud over en fremlæggelse, men situationer som den vil jeg betegne som at være midt i mit eget personlige helvede.
Det er i morgen fremlæggelsen skal være, så til min egen fortvivlelse kan jeg ikke nå at snakke med min lærer inden.
Så snart jeg kommer op foran folk, kan jeg have nok så mange stikord skrevet ned, men min hjerne lukker af så jeg nærmest glemmer hvad de ord overhovedet betyder. Den eneste måde jeg ved det ikke sker, er ved at skrive ordret ned hvad jeg skal sige, og så læse direkte op. Men det er jo heller ikke det der er meningen vi ska.
Jeg har besluttet mig for at ville prøve hypnose, men det hjælper mig jo heller ikke inden i morgen. Er der nogen af jer der kender til en mulighed for folk der har det som mig? Eller nogle gode råd til hvordan jeg kan overkomme det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hf, selvvalgt roman, fremlæggelse
  • #1   28. feb 2010 På vores gymnasium har vi noget, der hedder assertionstræning. Det er meningen, at det skal styrke troen på en selv. Mener også man kan tilmelde sig sådanne kurser andre steder, måske skulle du prøve det..
    Mht. at du skal op i morgen, så ville jeg mene at det er bedre at læse direkte op end slet ikke at lave noget smiley

• #3   28. feb 2010 Tak allesammen.. (:
    Jeg har valgt twilight, da jeg er en kæmpe fan, så jeg håber lidt det kan hjælpe mig.. Og den har jeg læst i forvejen..
    Det er et godt råd du kommer med Karen Cassandra A, det er noget lignende jeg plejer at gøre de andre gange jeg har været nødt til at sige noget foran klassen..
    Puha.. smiley I det mindste hjælper det at tænke på at i morgen på samme tid, har jeg gjort det..

• #4   28. feb 2010 Mange tak skal du have.. (: Jeg får brug for al den held og lykke jeg kan få..

Kommentér på:
Hf, selvvalgt roman, fremlæggelse

Annonce