{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.761 visninger | Oprettet:

En god opsigelse. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her og er igang med at skrive min opsigelse.

Jeg kan virkelig godt lide mit arbejde. elsker mine kollegaer.
Men er bare kommet til et punkt i mit liv hvor det ikke giver mening mere. efter 5 års ansættelse. og ingen uddannelse. så´synes jeg skolen er ved at kalde.

Jeg synes bare det virker forlidt at skrive. jeg siger op fra. waht ever dato..

Nogen der har nogen gode råd til en god opsigelse?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god opsigelse.
  • #1   9. feb 2010 hej - har smidt et forslag i din tråd på hg

• #2   9. feb 2010 du kan jo skrive at du siger op fordi du gerne vil have en uddannelse og føler at dette er det rette tidspunkt.

der behøver ikke stå en hel roman, men der må gerne stå hvorfor, så de ved at det ikk er fordi du er utilfreds med arbejdpladsen eller har fundet noget bedre.
    Nu ved jeg ikke hvad det er for et arbejde du har og hvilken uddannelse du vil tage. Men hvis det var muligt kunne du jo holde en dør åben for dig selv ved at tage en snak med din chef om dit valg. måske kan de bruge dig i en anden stilling når du har taget din uddannelse?

• #3   9. feb 2010 Det er da en rigtig god idé at skrive alt det positive du har at sige om din -snart- forhenværende arbejdsplads, incl at du har tænkt rigtig meget over, hvordan du skulle skrive det, netop fordi du har været meget glad for at være der.

Og fortæl dem så også at du så gerne vil have en uddannelse og synes det er ved at være tiden til at komme i gang.

De kan da kun blive glade for en positiv opsigelse og som Betina S skriver kan det være der er et job til dig efter endt uddannelse.

Held og lykke med det hele
    smiley
    Pia

• #4   9. feb 2010 Mange takalle samme smiley

• #5   9. feb 2010 Den bedste opsigelse er altid personlig... Har efterhånden nogle gange måtte gå den tunge gang ind til bossen for at sige op... Og så er det en god ide også at aflevere en skriftlig samtidig med, der behøver ikke at stå alverden i den.

Kommentér på:
En god opsigelse.

Annonce