{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Genboens hund vækker os om natten {{forumTopicSubject}}

Ja overskriften er ikke så sigende men vil prøve at forklare problemet:
Det er sådan at vi har en hunhund og 5 katte lige nu. Vores genbo har så en hanhund som meget gerne vil lege med vores hund.
Nu er han begyndt på om natten at stå og hoppe op af vores dør og forsøge at trykke håndtaget ned og komme ind til os. Da han ikke kan det bliver han bare ved med at hoppe op a døren mens han piver. I nat var den så helt gal. det endte med jeg stod op og tog tøj og jakke på (sidder i kørestol) og kørte ud til hunden og sagde at nu skulle den hjem. Det var min plan at køre ned og banke på døren hvor den bor og bede dem tage den ind men nåede ikk så langt for den her hund, som er temmelig stor hoppede op a mig og forsøgte at parre sig og da jeg jo sidder ret lavt og den her hun er stor satte den sine lange kløer i mit hår og mit ansigt så til sidst opgav jeg at komme hen til huset da jeg var bange for den ville gå amok på mig da den er vagthund om natten.
Jeg det lykkedes mig til sidst at komme hjem til mig selv og komme indenfor og hamre døren i bag mig og får så forklaret kæresten at jeg ikk turde gå alene med den der ude og han gik så med ud og over til genboen og ringede på uden held. Det endte med vi lukkede den ind i en slags garage hvor døren stod åben men neej.. hunden kunne åbne døre og kom da lyn hurtigt ud igen.. Så det var ikke fordi den frøs den kom over til os.. Og vi kan ikke lukke den ind til os da den jager kattene og vores hunhund..
Nogen der har ideer til hvad vi kan gøre andet end ringe til politiet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genboens hund vækker os om natten
  • #1   26. jan 2010 Prøv at lægge et brev i jeres nabos postkasse, og hvis det ikke virker, så må I tage andre midler i brug. Det kan jo ikke passe deres hund skal være ved jeres dør om natten smiley

Håber I får det løst

• #2   26. jan 2010 Thilde N: Min kæreste snakkede lidt med ham til morgen og der sagde han at han nok skulle holde øje.. Men når hun er udenfor om natten hvor de sover og når den selv kan rive sig løs af den snor den er i så bliver det svært at holde øje

• #3   26. jan 2010 så må de jo tage den IND !!!ellers må i politi anmelde det...

• #4   26. jan 2010 For det første synes jeg det er synd hunden er udenfor smiley

For det andet så må de da bare tage sig sammen og få fat i en ordentlig snor eller tage den stakkels hund ind

• #5   26. jan 2010 det er deres pligt at holde hunden på deres ejen grund, det står der i loven, hvis det sker igen så sig til jeres genbo at hvis det sker igen bliver i nød til at anmelde det.

jeg tænkte lige, kan de være jeres hun hund er i løbetid???

jeg slutter mig også til de ander og siger at det er syndt at den skal være ude om natten... specielt i denne kulde...

• #6   26. jan 2010 Hun har været i løbetid.
    Og ja det er meget synd for den men når den selv går ud igen når vi lukker den inde i garagen så kan vi ikk gøre mere da vi ikke kan have den her da den jo jager vores dyr og jeg er ærligtalt lidt bange for dem..

Kommentér på:
Genboens hund vækker os om natten

Annonce