{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Ny gruppe: JULEHJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lavet en gruppe for folk som søger en hjælpende hånd her i den søde juletid og for folk som gerne vil give den hjælpende hånd.

Det er kritisk for mange familier i DK i år - mest pga krisen, somhar gjort at mange desværre har mistet arbejde og derfor ikke har muligheden for at give familien den jul de forventede.

Det er udelukkende donationer og et godt hjerte denne gruppe handler om.

Du kan skrive i tråden her eller sende mig en pb og jeg vil sende dig en invitation. Gruppen vil blive låst, da det for nogen kan være ydmygende at stå frem.

Med Venlig Hilsen Jeanette

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=68317

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny gruppe: JULEHJÆLP
  • #2   7. dec 2009 I kan jo donere til hvem i føler for smiley Jeg har lavet denne gruppe fordi der er en masse danske børn, som desværre ikke får en særlig god jul fordi deres forældre ikke har råd til det. For mig er virkeligheden her og ikke i Afrika smiley

• #3   7. dec 2009 jeg må være lidt fræk og sige...lad os hjælpe vores egne først så kan vi hjælpe udlands bagefter. ik at jeg gerne ville hjælpe begge steder. men vi har danske børn nok som mangler

• #4   7. dec 2009 Lige mine ord smiley

• #6   7. dec 2009 karina:
    det kan du da ik mene:)

tror virkelig ik folk har kunne forudsige at begge ville miste deres job.

men vil gi dig helt ret i at at sådan som det gik for år tilbage det ville få en ende.

men nogen familie er ramt af sygdom og en fyrring... de kunne jo ikke forudsige det kunne gå dem så galt..

men hvor er det vigtig at at man står i en A kasse.

jeg vil os gerne hjælpe i ulandene. men ser jeg at en familie i min by ikke har råd til anden juleaften så betaler jeg hellere den end at sende de penge til afrika.undskyld men sådan ville jeg gøre hvis det kom på tale

• #7   7. dec 2009 Du glemmer at i beregne enlige mødre, førtidspensionister med børn ect. Husk at det er børnene det går ud over - pyt med de voksne. Men det er bestemt ikke sjovt at være barn og ikke kunne få flæskesteg og en gave. Dk støtter Afrika og andre fattige lande hvert eneste år. Vi burde også have hjerte nok til at hjælpe vores nabo.

• #8   7. dec 2009 Denne her tråd blev nu heller ikke oprettet for at diskutere verdenssituationen, men om man vil være medlem i gruppen. Har det ingen interesse er det helt fint.

• #10   7. dec 2009 Der er mange der søger julehjælp, men det burde ikke komme bag på ret mange at det bliver jul hvert år.

Mange kunne sagtens spare lidt op til jul, jeg har set julehjælpsansøgninger hvor rådighedsbeløbet er større end mit, selvom jeg arbejder.

Jeg vil også hellere støtte et udenlandsk barn end et dansk, for der er mange julearrangementer der er gratis i Danmark

• #13   7. dec 2009 Jeg har oprettede denne tråd og jeg vil med glæde skrive igen, at dette ikke er en debat om verdenssituationen, men om man vil være med i den gruppe jeg har lavet.

Alt andet har ingen interesse - opret en tråd om det hvis i ønsker at debattere emnet.

• #14   7. dec 2009 Lijle drillenisse

Jo jeg har prøvet at være på røven og det ønsker jeg ikke igen.
    Men hvis du ser hvad jeg ser af svindel og humbug med det sociale system, så ville du sikkert også have den holding jeg har.

• #15   7. dec 2009 Karina H
    den gang du var på spanden var du heldi med du havde vender og familie der ville hjælpe dig men det er der jo ikke alle der har

• #17   7. dec 2009 Ved du hvad Karina - jeg synes godt nok du strammer den.

Jeg har lavet denne tråd for at hjælpe andre mennesker - og ikke fordi at vi skal diskutere om hvorvidt du mener at det er nødvendigt eller ej. Hjælp du de sultne børn i Afrika og klap dig selv på skulderen, så passer jeg mit.

Og ja der skal reklame for gruppen - for jo flere der hjælper jo flere kan få hjælpen!

Evt læs reglerne for KG - så vil du hurtigt finde ud af at man skal holde sig til trådsstarters emne - altså om man vil være med i gruppen!

• #19   7. dec 2009 Det er måden du har skrevet det på. For trådstarteren af denne ønsker kun reklame for sin gruppe, og ikke en sober debat. Det lyder ikke særlig pænt. Jeg har ikke noget imod det du kalder en sober debat - men hvorfor bruge min tråd til det - det er ikke det min tråd handler om.

• #21   7. dec 2009 syns det er en SUPER GOD IDE OG TANKE BAG DIN GRUPPE NETTE

• #22   8. dec 2009 Mange tak, Rille smiley

• #23   8. dec 2009 Jeg vil gerne inviteres smiley

Kommentér på:
Ny gruppe: JULEHJÆLP

Annonce