{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Hvorfor oprette en død kat?? {{forumTopicSubject}}

Har tit tænkt på om hvorfor det er så vigtigt for folk at vise og få sin døde kat oprettet istedet for lige at lave et fotoalbum med den på sin profil istedet for.. Når jeg sidder og kigger vil jeg da gerne se katte der er levende og at man kan forvente nye billeder af dem.. Er det kun mig der er yænker sådan??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor oprette en død kat??
  • #2   16. aug 2009 håber da i det mindste den er levende på billederne. . smiley

• #3   16. aug 2009 Kimiob - Ha ha ja det må vi da håbe den er. smiley

Jeg ved det faktisk ikke, for ja med døde katte er det jo ikke lige nye billeder man kan forvente... Men for ejer af en død kat er det måske vigtigt for dem at fremvise deres gamle et og alt.
    Jeg har en død kat herinde, men hun var da levende ved oprettelsen. Selvom hun er død nu, vil jeg da ikke slette profilen. Det er selvfølgelig heller ikke helt det samme som allerede død v selve oprettelsen....

• #4   16. aug 2009 Jeg forstår det heller ikke, men der er vi jo så forskellige..

Jeg har osse haft katte på min profil som er gået bort, det tog mig lidt tid at flytte deres profile rover i mine fotoalbum..
    Men de blev jo så også oprettemens de var i live

• #5   16. aug 2009 jeg syns det er helt iorden, så længe der er mange og gode billeder af kattene.

• #6   16. aug 2009 Det har jeg undret mig over i al min tid på kg.
    Bare folk ville sætte dem i et fotoalbum i stedetfor. Det er da ok at mindes sin døde kat og det skal der være plads til. -Og så må jeg også tilstå, min Felix er endnu ikke flyttet over i et fotoalbum endnu... det tager nok lidt tid for mig, men det kommer.

• #7   16. aug 2009 Det har de, men det jeg syntes er mest bizart er når jeg støder på en afdød kat i udfordringer, der vil lege med en anden... helt ærligt....

• #8   16. aug 2009 Jeg kan slet ikke se hvorfor man evt. skulle slette profilen, fordi katten er død. Dette her er et galleri, hvor man viser billeder af sine katte - og det kan da være både dem man har nu - og så dem man har haft.

Derimod synes jeg godt man kan slette profilen, hvis katten er solgt - det kunne jo være den nye ejer vil oprette den her på galleriet - og så er den her pludselig 2 gange - under forskellige ejere.

• #9   16. aug 2009 He he Lotte - det har du ret i (det med døde katte i udfordringer)

• #10   16. aug 2009 syntes også de hører hjemme i albummet !!!!

• #11   16. aug 2009 synes det er de mest mærkelig ting folk herinde gerne vil blande sig i.
    Der er nogle regler man skal opfylde og gør man det så er den vel ikke længere...
    og så er det total dobbeltmoralsk at sidde og køre med på den om døde katte, når man ikke selv "lige" har fået flyttet sin egen endnu...

Jeg har min døde kat til at være her og det bliver han ved med at være... er der nogle der vil udfordre billdet så er det helt fint for mig ....
    herregud det er jo ikke en kat der skal møde op "in real life"
    og hvis folk afviser fordi det er en død kat er det også helt fint med mig - folk har lov til at have deres meninger og holdninger... bare de ikke vil trække det ned over hovedet på andre......

Dette er et galleri og der står ikke noget om at døde katte ikke er velkomne.......

• #12   16. aug 2009 Marianne j..Hvem er det der er dobbeltmoralsk??(ikke negativt ment)
    Blev din kat porettet efter den var død? eller før?

• #13   16. aug 2009 MissR, ja smiley

• #14   16. aug 2009 dú gør mig rasene-.-' de gør det for at minde deres savnede katte<3-.-' hvad fuck er dit problem? daarh-.-

• #15   16. aug 2009 Sandra J: det kan altså godt gøres ved at lave et album på deres profil og så henvise til den via forum..

• #16   16. aug 2009 Ja, men det er heldigvis frivillilgt om man vil gøre det smiley

• #17   16. aug 2009 anita s....
    min kat blev oprettet før - og han kommer ikke i noget album bare fordi han er død.......
    og ja... hvis jeg havde haft nogle billeder af min skønne pjevs der ligger lige uden for mit vindue, ja så kunne jeg også finde på at oprette hende...
    kan virkelig ikke se problemet.....

• #18   17. aug 2009 Marianne J.. Som skrevet i parentes IKKE NEGATIVT!!!!!
    Har ikke noget problem med at folk IKKE sletter deres kat efter den ER død... Men at de opretter en kat der er død ved oprettelses tidspunktet!!!!!
    Du har din mening og jeg har min....
    Den pågældende kat var der 4 billeder af og så et billed af dens gravsted.... Og en laaaaaaang forklaring på hvorfor den var død og fint nok..... Synes stadig at det hører hjemme i et fotoalbum.... Min mening.. Skal vi lukke den der????

• #19   17. aug 2009 kan vi ikke bare komme frem til at døde katte GODT må oprettes herinde. Herregud der er jo 18000 katte opretter herinde, om 150 af dem er døde kan vel ikke skade nogen.

• #20   17. aug 2009 anita s

jeg har ikke skrevet det negativt..... smiley

Kommentér på:
Hvorfor oprette en død kat??

Annonce