{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

VIGTIGT LÆS {{forumTopicSubject}}

Jeg er Lisas mor og ville lige fortælle at Lisa havde fået stjålet denne konto af en anden kvinde /pige og vi nu har fået vores bruger konto igen efter hjælp fra firmaet INVIO.

Jeg syntes der er nogen herinde der har taget denne konto der skulle SKAMME sig, at skrive Lisa den liderlige på hendes konto og brugt den flittigt er fandme frækt....

Kan se der er skrevet en masse privat besder til folk i et meget frækt sprog og jeg er bare så ked af dette er sket.

Håber folk ville melde frem da jeg ikke orker at læse alle de ubehagelige beskeder igennem i beskedcentret.

Knus Rikke
Lisas mor

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VIGTIGT LÆS
  • #1   4. jun 2009 Det lyder mystisk, er du sikker på din datter ikke selv har udleveret brugernavn og password.

• #2   4. jun 2009 hold da ferie hvor er folk bare for meget efterhånden smiley Håber da din datter ikke er blevet skræmt helt væk herfra.

• #3   4. jun 2009 det har min datter ikke hun er kanon ked af dette og er bare helt græde færdig. Hun er en meget forsigtig pige og ikke så gammel - så hun har ikke været så aktiv herinde, da hun bare har haft det sjovt med at have hendes katte oprettet.
    Ja jeg syntes faktisk dette er skræmmende og alt for langt ude.
    Alt på hendes profil var ændret og jeg sidder nu her og prøvet at rode op i det efter vi er kommet ind på den.

Men man kan godt se personen har haft frit lejde for sikke et sprog og ting der er skrevet i den. Kan se det ikke er et barn på samme alder der har været inde, da sproget og skriften svare til en ældre pige.

Ja jeg må indrømme jeg er dybt rystet over at folk er så grusomme

Så tag jer i agt for nemme adgangskoder !!!!

• #4   4. jun 2009 der er en der har gætte det eller fået hacket sig ind på det . Har snakket med fimaet bag og de har nu hjulpet os til at få alt tilbage og nye koder....

Ved ikke hvad der er sket, men en eller anden har haft adgang til denne konto længe og ændret alt på den - så dette er en advarsel til jer andre der er måske andre unge piger på denne side der kan komme ud for det samme og det er ikke rart skulle jeg lige sige.

Jeg sidder her et voksent menneske og er rystet over alt det der er skrevet fra denne konto.

• #5   4. jun 2009 hold da op! lyder vildt.. ikke noget jeg kunne have forestillet mig ville ske herinde!

• #6   4. jun 2009 det er frygteligt når det sker
    jeg fik oz stjålet min konto på hundegalleri
    jeg mistede mange billeder af mine dyr
    heldigvis var der en anden der nåede at kopiere nogen af dem så jeg ku få dem
    der blev lavet ubehagelige tråde fra min konto i forumet
    det var meget ubehageligt
    så ka godt forstå dig
    det er synd for din datter
    gi hende et trøste knus fra mig

• #7   4. jun 2009 Hvor er det synd for hende, det er noget svineri. Det kunne godt lyde som noget mobning, børn kan være rigtig lede ved hinanden.

• #8   4. jun 2009 ja tror bare ikke det er mobning, men en der har regnet den nok for lette kode ud, da der er skrevet kl 2:41 om natten fra denne profil og sproget er tilsvarende en meget ældre person. Min datter ved slet ikke hvad alle de ord betyder der er skrevet.

Håber bare andre ikke oplever det sammen for det er meget ubehageligt

• #9   4. jun 2009 Hvis det handler om sex osv, ville jeg netop gå ud fra at det er en ung/barnlig person..

Kan INVIO ikke se hvilken IP-adresse der er skrevet fra?

• #10   4. jun 2009 Mille

INVIO hjalp mig ind og jeg havde dem i røret mens jeg fik nye email add og koder så de var kanont søde. Da jeg så fandt ud af hvor meget rod der var lavet på profilen og gerne ville have en ip.add kunne hun ikke hjælpe mig, da det er den sidst log on ip add. der står der og det er jo mig eftersom jeg var kommet på smiley
    De ville dog nu se om de kan gå tilbage og få ip. add frem til mig for så melde vi det videre i systemt - for jo der er rigtig meget ubehageligt skrevet videre til mange mennesker fra profile. Men helt ærligt min datter er lige fyldt 11 år og ville aldrig kunne skrive alle de ting, for det er hun slet ikke moden nok til og midt om natten så tror det er en der er en del ældre.

• #11   4. jun 2009 Jeg håber I finder synderen. Deter i hvert fald noget svineri, lige meget hvem der står bag.

• #12   4. jun 2009 hmmm... det lyder sgu da sygt!
    Jeg har ikke oplevet nogle af alle de katte tossede kvinder herinde snakke om sex, - så undrer mig lidt over at det skulle være gjort fra dette forum og ikke et forum som er beregnet til det....
    men træls at det er sket.... der er da nok mange der har nogle lette koder inkl. mig selv...

• #13   4. jun 2009 Marianne
    Det er ikke kun sex - personen har svinet mange mennesker til og skrevet mange grimme beskeder til dem fra denne profil og brugt et grimt sprog... Er blevet smidt ud af mange grupper o.s.v. hmmmm

• #14   4. jun 2009 lisa

det er træls det er sket, men kan i ikke ændre navnet så der ikke er nogen der forbinder det med jer? jeg ved ikke om det er noget man kan

• #15   4. jun 2009 vil sige at de kan altså godt se ip adresserne for når man politianmelder sådan noget så kan politiet få lov til at gå ind og se fra hvilke ip adresser smiley

• #16   4. jun 2009 Tumling
    Jeg ved bare hvad Invio sagde til mig, at det er den sidst der har logge ind hvis ip add. der står der, men hun har lovet at vende tilbage da hun ville undersøge det for os så vi kan anmelde dette .....

• #17   4. jun 2009 hej
    syntes du skulle skrive til admin de kan sige hvilken ip adresse det er gjort fra altså skrevet fra og hvem det er..
    my

• #19   4. jun 2009 Hold da op, det er sgu ikke særlig rart, at folk kan hacke sig ind på ens konto.. smiley

Jeg håber, at din datter kommer sig over det, og at vi snart ser hende glad igen herinde ...

Knus

• #20   6. jun 2009 Det var ikke kun indlæg med seksuelle undertoner vedkommende skrev. Vi har i en gruppe herinde givet "Lisa*" mange advarsler fordi hendes sprog var så grimt og stødende. Det var meget generende for de andre brugere.

Godt det bliver forklaret, så folk ved at det ikke er Lisa* på 11 år som har skrevet alle de grimme ting.

Kommentér på:
VIGTIGT LÆS

Annonce