884 visninger
|
Oprettet:
VIGTIGT LÆS {{forumTopicSubject}}
Jeg er Lisas mor og ville lige fortælle at Lisa havde fået stjålet denne konto af en anden kvinde /pige og vi nu har fået vores bruger konto igen efter hjælp fra firmaet INVIO.
Jeg syntes der er nogen herinde der har taget denne konto der skulle SKAMME sig, at skrive Lisa den liderlige på hendes konto og brugt den flittigt er fandme frækt....
Kan se der er skrevet en masse privat besder til folk i et meget frækt sprog og jeg er bare så ked af dette er sket.
Håber folk ville melde frem da jeg ikke orker at læse alle de ubehagelige beskeder igennem i beskedcentret.
Knus Rikke
Lisas mor
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.642
nov 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Katte: 3 Emner: 91 Svar: 995
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 13
Ja jeg syntes faktisk dette er skræmmende og alt for langt ude.
Alt på hendes profil var ændret og jeg sidder nu her og prøvet at rode op i det efter vi er kommet ind på den.
Men man kan godt se personen har haft frit lejde for sikke et sprog og ting der er skrevet i den. Kan se det ikke er et barn på samme alder der har været inde, da sproget og skriften svare til en ældre pige.
Ja jeg må indrømme jeg er dybt rystet over at folk er så grusomme
Så tag jer i agt for nemme adgangskoder !!!!
feb 2008
Ved ikke hvad der er sket, men en eller anden har haft adgang til denne konto længe og ændret alt på den - så dette er en advarsel til jer andre der er måske andre unge piger på denne side der kan komme ud for det samme og det er ikke rart skulle jeg lige sige.
Jeg sidder her et voksent menneske og er rystet over alt det der er skrevet fra denne konto.
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 202
apr 2008
Følger: 107 Følgere: 101 Katte: 8 Emner: 242 Svar: 2.604
jeg fik oz stjålet min konto på hundegalleri
jeg mistede mange billeder af mine dyr
heldigvis var der en anden der nåede at kopiere nogen af dem så jeg ku få dem
der blev lavet ubehagelige tråde fra min konto i forumet
det var meget ubehageligt
så ka godt forstå dig
det er synd for din datter
gi hende et trøste knus fra mig
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
feb 2008
Håber bare andre ikke oplever det sammen for det er meget ubehageligt
feb 2007
Kan INVIO ikke se hvilken IP-adresse der er skrevet fra?
feb 2008
INVIO hjalp mig ind og jeg havde dem i røret mens jeg fik nye email add og koder så de var kanont søde. Da jeg så fandt ud af hvor meget rod der var lavet på profilen og gerne ville have en ip.add kunne hun ikke hjælpe mig, da det er den sidst log on ip add. der står der og det er jo mig eftersom jeg var kommet på
De ville dog nu se om de kan gå tilbage og få ip. add frem til mig for så melde vi det videre i systemt - for jo der er rigtig meget ubehageligt skrevet videre til mange mennesker fra profile. Men helt ærligt min datter er lige fyldt 11 år og ville aldrig kunne skrive alle de ting, for det er hun slet ikke moden nok til og midt om natten så tror det er en der er en del ældre.
feb 2007
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
Jeg har ikke oplevet nogle af alle de katte tossede kvinder herinde snakke om sex, - så undrer mig lidt over at det skulle være gjort fra dette forum og ikke et forum som er beregnet til det....
men træls at det er sket.... der er da nok mange der har nogle lette koder inkl. mig selv...
feb 2008
Det er ikke kun sex - personen har svinet mange mennesker til og skrevet mange grimme beskeder til dem fra denne profil og brugt et grimt sprog... Er blevet smidt ud af mange grupper o.s.v. hmmmm
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
det er træls det er sket, men kan i ikke ændre navnet så der ikke er nogen der forbinder det med jer? jeg ved ikke om det er noget man kan
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
feb 2008
Jeg ved bare hvad Invio sagde til mig, at det er den sidst der har logge ind hvis ip add. der står der, men hun har lovet at vende tilbage da hun ville undersøge det for os så vi kan anmelde dette .....
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 26
syntes du skulle skrive til admin de kan sige hvilken ip adresse det er gjort fra altså skrevet fra og hvem det er..
my
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
Jeg håber, at din datter kommer sig over det, og at vi snart ser hende glad igen herinde ...
Knus
nov 2008
Følger: 84 Følgere: 92 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.096
Godt det bliver forklaret, så folk ved at det ikke er Lisa* på 11 år som har skrevet alle de grimme ting.
VIGTIGT LÆS