{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Hjælp ang. forum. {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Jeg er ny her på forummet og kan se I skriver en masse ang. udfordringer, bedømmelser, høj, ekstra høj osv. osv.
Jeg har ledt rundt på siden for at læse lidt mere om hvad alt det går ud, men kan ikke rigtig finde det.
Nogen der kan sende mig i den rigtige retning, så jeg forstår det hele lidt bedre ?
Tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang. forum.
  • #1   18. mar 2009 Hej susanne . og velkommen til ..
    Nu har du ikke nogen kat oprettet, men hvis du evt kikker på min profil, kan du se de katte jeg har oprettet, hvis du klikker på en af dem kommer du til en side hvor du kan skrive til min kat .. lige under billederne af katten, er der 4 rubrikker med - Lav - Middel - Høj -Ekstra høj ... dog skal du være opmærksom på man kun har 20 ekstra høøje at dele ud af...
    Hvis du klikker på eks - Høj - får katten din bedømmelse - det er for os fleste bare for sjov ..
    Udfordringer kræver at du har en kat oprettet - så kan 2 katte udforde hinanden, og folk stemmer på den de bedst kan li .. min müsli har lige fået en udfordring idag du kan kikke på evt... Du finder den på min profil - et stykke nede står der igangværende udfordringer...

Håber det hjalp dig lidt...
    ellers spør du bare - Hilsen Betina

Kommentér på:
Hjælp ang. forum.

Annonce