{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Køb af objektiv. "FOTOGRAFER HJÆLP (:" {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med at kigge efter et nyt objektiv.
Til Canon EOS 450D og jeg har 18-55 mm.
Jeg har haft mit kamera siden sommers.
Hvilken str. hvis man kan sige det sådan tror i jeg skal holde øje med?
jeg har tænkt lidt på 55-200 mm. med IS.
Hvad syntes i?

Så et objektiv 55-200 inde på gul&gratis. Det kostede kun 800 kr. så spurgte ham sælgeren hvordan det var og slidt eller ridset.
fik ikke svar og var inde og kigge og så var mine beskeder slettet.
Der stod heller ikk så meget om selve objektivet.
Og i dag skrev jeg som en test "vil gerne købe det" så nu vil jeg så se om han svarer der...
Men syns bare ikke at det føltes som om at der er ren mel i posen....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af objektiv. "FOTOGRAFER HJÆLP (:"
  • #1   23. feb 2009 Jeg synes det kommer helt an på hvad du skal bruge dit objektiv til, og hvor meget styr du har på dit kameras funktioner, så du kan yde fuld udnyttelse af dit objektiv (:

• #2   23. feb 2009 Kommer meget an på hvad det skal bruges til, kan man sige. smiley

Jeg har selv lidt forskelligt. - Jeg startede med et Canon 55-200 mm, og var egentlig ret glad for dette. - Men Marts sidste år købte jeg et Canon 55-300 mm IS USM, som fuldstændig har erstattet mit Canon 55-200 mm.

Det lyedr mærkeligt med ham som sletter dit spørgsmål inde på Gul&Gratis. - Det kan være lidt en "farlig" verden at købte brugt udstyr i synes jeg. - Personligt køber jeg kun fra nyt, så har jeg garanti osv. smiley

Held og lykke i din søgen. =)

• #3   23. feb 2009 Jeg har købt et tamron 70-300 til mit canon eos 400d.
    Det kan virkelig anbefales. Men .. som de andre skriver, så kommer det helt an på hvad du skal bruge det til. Jeg søgte et objektiv som ville være godt til portrætter og der har mit tamron bestemt levet op til det.

Jeg købte mit tamron på en online shop, da jeg ville have et som jeg 100% vidste ikke fejlede noget. Jeg gav omkring 1200 hvilket er en hel ok pris smiley

Held og lykke.

• #5   23. feb 2009 Jeg fotografere meget heste, naturen, lidt fugle.
    Det er meget dyr i bevægelse

• #6   23. feb 2009 Altså, det er jo kun dine egne og kameraets rystelser som IS-funktionen kompenserer for, og ikke motivets bevægelser (:
    Jeg ville nok bare anbefale dig at læse om en masse objektiver, så du selv kan spore dig ind på netop den med de funktioner du skal bruge i dine foto's, og så evt. starte med at købe et lettere objektiv; så kan du altid investere i telekonvertere, hvis du vil udvide brændvidden (:

Kommentér på:
Køb af objektiv. "FOTOGRAFER HJÆLP (:"

Annonce