467 visninger
|
Oprettet:
Kan i huske... {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste der synes at Kattegalleri er faldet lidt af på den? Hvis i ved hvad jeg mener? For et par år siden var der meget aktivitet herinde og der blev slået mange opslag op dagligt og der var mange aktive medlemmer. Hvad er der sket? Jeg har ikke været aktiv i en længere periode fordi jeg havde store problemer med faktisk at logge på min konto - men efter flere forsøg (1-2 år) fik jeg den endelig genaktiveret - og så kommer man tilbage og det hele er bare... forandret.
Så hvad er der lige sket? og kender i evt til andre hjemmesider med katterelateret indhold.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 372 Katte: 4 Emner: 182 Svar: 7.229
Dengang jeg oprettede mig i 2010 var det gratis og uden en masse reklamer.
Sådan fungerer det ikke mere, det er blevet en betalingsside for nye medlemmer - hvis man vil undgå reklamer.
Men det er rigtigt.
Der var både nogle der røg i fryseren ( jeg prøvede det også), men jeg ved at en er afdød og at en anden fravalgte det da der kom reklamer.
Afdøde var en der var ret aktiv.
Jeg har simpelthen bare ikke tid til at være så meget online, det er såmænd bare derfor og så har jeg kun en sund og rask Lucas tilbage.
Jeg har jo haft en mindre hær + det løse, så der har været en del udfordringer jeg skulle have hjælp til.
Men godt at se dig tilbage
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 372 Katte: 4 Emner: 182 Svar: 7.229
apr 2019
Følger: 37 Følgere: 112 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 90
Åh ja turen i fryseren fik jeg også Jeg kan godt huske dem der var meget aktive den gang. Jeg har også mindre tid til at være online idag end "dengang" der var jeg igang med en uddannelse men idag med et fuldtidsjob + lidt ekstra (50 timer ugentligt) m.m så er tiden der bare ikke rigtig længere som den gang - jeg ved hvad du mener ang det med kun at have en kat tilbage lige pt har vi kun Gaia tilbage og førhen havde vi 3 katte.
Og tak!
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 270 Katte: 16 Annoncer: 2 Emner: 23 Svar: 359
Kan se at der er mange nye medlemmer/følger, men de har ingen katte.
Men syntes det er hyggeligt at kigge ind på katteGalleri.
På Facebook er der heller ikke meget aktivitet.
Kan i huske...