{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Marsvin AKUT hjælp {{forumTopicSubject}}

Min kæreste arbejder i Maxi Zoo og i dag har nogen parkeret et bur med 2 voksne og 2 unger i det ude i kulden foran butikken.

Vi har taget dem med hjem og vi har købt et ekstra bur så vi kan skille han og hun.

MEN. Hvor gamle mon ungerne er? De er en lille håndfuld hver, vildt søde.

Hvordan ser man forskel i køn?

Kan hunnen være gravid igen?

Kan de godt gå sammen, unger, hun og han eller skal vi skille dem fra hinanden hurtigst muligt?

Hjælp hjælp smiley

Og hvis nogen kunne tænke sig et marsvin så har vi meget pludseligt fået 4 små trolde.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin AKUT hjælp
  • #1   22. dec 2008 Shit vi får nok at se til. Tror jeg har fundet ud af det er en han og en hun, ungerne.

• #2   22. dec 2008 Okay jeg tror det er en han og en hun unge og har vejet den ene, den vejer 178 gram så de er ikke klar til at flytte endnu, heldigvis. Så kan vi nå at nyde dem og gøre dem lidt mere tamme inden de rejser.

Jeg tror jeg splitter hannen fra hunnen når min kæreste kommer hjem, de kom i et ok bur og vi har så købt et større. Så kan moren gå med ungerne i det store,og så må vi bare vente og se om hun får flere unger.

De er bare så søde, forstår ikke at man kan smide sådan nogle væk som var det affald?

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
    #3   22. dec 2008 Kunne du ikke lave et album med billeder af ungerne??

Har forresten lige læst at mange mennesker "kasserer" deres dyr, fordi de skal ud at rejse i julen og ikke orker finde pasning til dem. Så er de nemmere at anskaffe nogle nye, når de kommer hjem igen. smiley

• #4   22. dec 2008 Jeg tager billeder i morgen når de er faldet lidt til ro og er trygge i de nye omgivelser :o)

De er simpelthen så søde, og har fundet et forum for marsvine ejere som har hjulpet meget, det er super.

F.eks. ved jeg nu at hunnen nok er drægtig igen fordi de ikke gik adskilt.

Jeg mistænker dem lidt for at være søskende, hun og han fordi de ligner hinanden så meget, og kan forestille mig at en familie har købt dem ovre i dyrehandlen (som ikke har styr på noget) som værende 2 af samme køn, og da de så fik unger blev det nok for besværligt. Desværre.

Kommentér på:
Marsvin AKUT hjælp

Annonce