{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

Drømmejobbe :o) {{forumTopicSubject}}

Wee har længe søgt efter et job i en børnehave, men har haft svært ve og komme ind.. Har været til 2 samtaler, men har aldrig været heldig nok..
Så igår aftes der skrev en fra hestegalleri til mig, som jeg har skrevet en del med.. Hun arbejder i børnehaven her i byen..
Og ja, de mangle lige en vikar.. Så hun ville høre om jeg var int, for så ville hun lige nævne mig idag at jeg var :o)
Jeg skrev straks til hende igår, og sage at jeg var meget int..
Børnehaven ringe så kl ca. halv 9. Og ja, så var jeg til samtale kl halv 12 og fik jobbe :o)
Er så utrolig fedt.. Ved slet ik hva ben jeg ska stå på.. Det hele er gået så hurtigt..
SÅ nu har jeg to job, et i børnehaven også et på stor binderup kro.. Begge job er deltids.. Det er dog kun midlertidig i børnehaven, da det er en der er på barsel.. Men ja, nu er jeg da komme ind i en børnhave.. Så bliver det måske lidt letter og finde et andet i en børnehave:o)
Ska starte i børnehaven d. 5 jan kl 8 :o)

Så var der aligvel lidt godt der sku ske i dec :o)
Har haft en rimelig uheldig måned.. Kattene har GIardia, hestene har bændelorm (alle er i behandling), min forlovede blev fyret, pågrund af krisen og ja, jeg blev sat ned i timer på kroen osv.. Men jes, fik et job mere, wee.. Også er det mit drømemjob, selv om det kun er midlertidigt, så er det super godt :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømmejobbe :o)
Kommentér på:
Drømmejobbe :o)

Annonce