{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slettet tråd ?
  • #3   22. sep 2008 så hvisd jeg har lagt mærke til så er det da meget sjælden at folk søger efter et indlæg, hvis de har noget og spørge om de opretter da bare et emne om det. der er selvføgelig nogle som søger for de spørg men det er ikke alle syners tit man ser de sammme spørgsmål men sådan er det jo i disse her forumer. og synes man det er irreterne så kan man da bare lade vær med at svare på det igen..

• #6   22. sep 2008 Tanja: har du ik prøvet at skrive i en tråd og når du siger opret indlæg så ryger du på forsiden fordi tråden er slettet.. Man har måske lige brugt en masse tid på at skrive en roman man så er indlægget slettet.. Dette var bare en lille stemme til bag dit øre.. *S*

• #7   22. sep 2008 Tanja, med den attitude er du altså ikke moden til at være opdrætter...jeg håber du vil vente nogen år før du giver dig i kast med det.

• #8   22. sep 2008 En ting jeg har lært er at man skal passe på med hvordan man udstiller sig selv. Hvis jeg skrev et indlæg som det du skriver her, ville jeg efterfølgende få svært ved at købe en avlskat. Af den ene grund at folk snakker sammen. Jeg tilstår gerne at jeg har advaret en opdrætter mod en killingekøber som herinde ikke viste sig moden til at opdrætte. Jeg er ny i denne verden, men hvis jeg allerede nu nægter at hjælpe andre, så er der ikke stor sandsynlighed for, at jeg hjælper killinge købere eller opdrættere. og endnu værer så kan det være at folk ikke vil hjælpe mig fremover.. Da de ikke kan finde en grund til hvorfor

opfat det ikke ilde.. men jeg opfatter ovenstående som en uskrevet regl i opdrætter verden

• #10   22. sep 2008 Det er da synd for katten hvis der går for længe før man parre den, når den er blevet voksen. Jo længere man venter jo sværer bliver det for katten at føde.

• #11   22. sep 2008 Jeg havde skrevet privat besked, nu ligger jeg den her hvis du nu kigger ind selv om du har slettet dig...

Jeg synes ikke der er nogen grund til at svine folk til for så lidt, dog vil jeg jo dyrende det bedste.
    Har du styr på standarten idenfor den race du har valgt at gå i dybten med? Jeg vil helt sikkert råde dig til at gå på udstillinger og se på de forskellige opdrættere og følge med oppe ved dommer bordet. Det var en af de ting vi lærte rigtig meget af.

Når du så har fundet den opdrætter du vil købe kat hos, så prøv at læn dig op af dem lidt, få så meget viden som overhoved muligt. Vi har lært rigtig meget af den opdrætter vi har købt kat af, også ved at tage med dem på udstilling. Evt melde dig til stuwert (stavet forkert)

Håber da du kunne bruge dette til noget = )

Mvh Heidi

Kommentér på:
Slettet tråd ?

Annonce