Søndag og helligdagstillæg? Søndag og helligdagstillæg?
Hey alle sammen her er lidt et off tropic opslag fra mig - som nogle måske ved så er jeg i voksenlære som Delikatesseassistent hos en slagter. Og jeg elsker mit arbejde - selvom jeg bruger mange timer hver uge, ofte mere end 37 timer. Når det er sagt så har jeg udover mit weekend hver 2 uge hvor jeg arbejder om lørdagen fra 7 til 13, nu fået tilbudt endnu flere timer hvor jeg skal arbejde hver anden weekend lørdag fra 7 til 17, derudover søndag fra 7 til 11. Det har jeg sagt ja tak til da jeg så får en ugentlig fridag og tidligt fri hver anden uge - hvilket jeg i over 1.5 år har efterlyst
Jeg spørger selvfølgelig min chef om det selv, men jeg vil høre jer herinde fra om hvad i cirka fik i tillæg hver måned for arbejde på søndage og helligdage? Som jeg forstår det så vil jeg få et månedligt beløb for dette - dette betyder at selvom jeg fx ikke skal møde på arbejde min søndag så får jeg stadigvæk tillæg (vi arbejder med mad ud af huset, så det sker der ikke er noget om søndagen).
God weekenden til jeg alle sammen.
jan 2019
Følger: 63 Følgere: 270 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 759
Lørdag er de første 4 timer 50%, derefter 100 %
I mit firma får vi dog kun 50% om søndagen, hvorfor jeg er holdt op med at sige ja til at arbejde i morgen F.eks
Søndag og helligdagstillæg?