{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opdatere udstilling i Ålborg
  • #1   19. aug 2008 Det må være fordi din opdrætter har solgt dig Sasso velvidende, at han ikke vil få en god bedømmelse på en udstilling. Mine katte er også kælekatte, men intet forbud mod at udstille. Jeg har dog ikke lyst til at udstille dem. De har det allerbedst herhjemme.

• #2   19. aug 2008 Gav hun dig nogen forklaring hvorfor du ikke må udstille Sasso? Jeg er uforstående for det med mindre der er en rigtig rigtig god grund. Jeg kan godt nok ikke se noget galt i det.

• #3   19. aug 2008 der er ingensom må udstille i hendes opdræt hvorfor mon?

• #4   19. aug 2008 Grethe - Hvad købte du din kat som...???

Ved det er en kælekat, men dengang du købte katte, havde du der forestilinger om, at du kunne finde på at udstille???

Hvis opdrætteren helst ikke ser opdrættes katte op udstillinger, så håber jeg da, at du fra starten af er blevet informeret om det??

• #5   19. aug 2008 det var kælekat men ved andre med kælekatte må godt udstille nej jeg havde ingen anelse jeg ville udstille men har læst en del tråde herinde og tænkte det kunne være meget spændende at prøve men det går jeg bare fra igen kunne jo bare selv komme som gæst og se på og måske møde nogle af jer søde mennesker herinde fra smiley

• #6   19. aug 2008 Grethe - Jeg synes det lyder som en god idé at tage afsted som gæst...

Hvis jeg var dig, ville jeg så opsøge de opdrættere, der udstiller bengaler og få en snak med dem. Eventuelt efterfølgende tage ud og besøge et par af dem for at se omgivelserne og snakke lidt udstilling m.v.
    Måske du kunne være heldig, at få lov til at tage med en opdrætter på udstilling og følge vedkommende en hel dag og eventuelt hjælpe til, hvor det er muligt...

Jeg havde i første omgang heller ikke nogen intentioner om at skulle udstille mine maine coons dengang jeg fik dem. Jeg fortalte dog opdrætteren, at jeg ikke ville udelukke, at jeg en dag ville udstille. De var så flinke at tage mig med på udstilling to gange for at hjælpe og følge dem samt stå ved dommerbordet for at lytte til bedømmelserne m.v.

Det gav mig en god oplevelse samt en forestilling om, hvad det vil sige at udstille. Det gav mig endvidere modet til selv at prøve. Jeg kender andre, der mistede lysten til at tage afsted selv, men bare nøder at komme og kigge...

Jeg kan godt forstå, du er nysgerrig og kender godt følelsen...

Jeg ønsker dig held og lykke og håber at opdrætteren til Sasso måske kommer på andre tanker, når vedkommende kan se, at din interesse er god nok. Om ikke andet, så kan det være, at du via besøg på udstillinger og eventuelt hos andre opdrættere kan få en idé om, hvorfor opdrætteren af Sasso ikke synes, at han skal udstilles....

Med indsigt kommer forståelse...

• #7   19. aug 2008 det kunne jo også være jeg faldt for en bengaler mere eller maine coon for de er også flotte og meget specielle og hvor kan de blive store men ja jeg kunne jo spørge om min opdrætter skal afsted på udstilling og høre om jeg måtte komme med

• #9   19. aug 2008 Øv har ikke set der stod den ikke måtte komme på udstilling da det står så utydeligt men kunne godt finde på at komme som gæst jeg får nok snart en ny bengaler som er en pige og er allerede to gange større end Sasso var da jeg fik ham der må jeg gå på udstilling og avle hvis jeg har lyst til det for den er bare så smuk men det er Sasso også

• #10   19. aug 2008 Amidala kommer jo til Aalborg men ellers skal du ikke regne med at møde en masse bengaler der, for der plejer ikke være mange her i Jylland smiley Jeg har aldrig set din opdrætter på udstilling de gange jeg har været afsted :)Syntes godt nok også det lyder mærkelig du ikke må udstille Sasso, det plejer man da selv at bestemme har du fået ham til en billiger pris eller noget

• #11   19. aug 2008 nej han var bare lille da jeg fik ham men jeg får snart en fin pige et andet sted og det glæder jeg mig til men Sasso er flot så det er ærgeligt

• #12   19. aug 2008 har lige fået at vide af hende hun går efter en bestemt type som er meget lys med meget mørke pletter jeg kan nu bedre lide vores type med varme farver

• #14   19. aug 2008 ja det synes jeg også men den dag jeg skulle hente Sasso var meget forvirrende for hun var ikke engang hjemme selv der lå en seddel jeg skulle hente ham ved en veninde og jeg fik ikke noget at vide andet end hun var ved dyrlæge med en kat så jeg har aldrig snakket eller set hende

• #15   19. aug 2008 Hvor skal du have din pige fra smiley

• #16   20. aug 2008 Det lyder godt nok underligt..

Killingekøbere herfra må hellere end gerne udstille hvis de har lyst.

Kommentér på:
opdatere udstilling i Ålborg

Annonce