{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Min kat blev aflivet i dag :'( {{forumTopicSubject}}

Ja så kom dagen jeg havde frygtet. Min elskede kat Mille blev aflivet, kun 6 år gammel. Hun havde fået nyresvigt og svamp i munden.. Du kan læse hendes historie på hendes profil.. Og giv da lige en sidste kommentar og bedømmelse med på vejen til den smukke pige der døde alt for tidligt smiley

Har i prøvet det samme? Hvad gjorde i for at komme op igen?. Jeg savner hende helt vildt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat blev aflivet i dag :'(
  • #1   30. jul 2008 Årh, det gør mig virkelig ondt, der findes ikke noget værre end at miste en man har kær smiley
    Hun var en meget smuk pige! smiley

• #2   30. jul 2008 HUn var dne smukkeste af dem alle.. Og simpelthen den bedste kat lige til det sidste. Hun vil altid være savnet

• #3   30. jul 2008 Det gør mig ondt, at du har mistet din dejlige kat.

Hvad jeg har gjort for at komme op igen, når jeg har mistet en kat .... tja .... en fin begravelse er vigtig og ellers jeg har ikke kunnet andet end at tude og tude og tude og sørge og savne. Og så har jeg forsøgt at trøste mig med, at katten nu er fri for sygdom og har det godt i Kattehimlen. Og så har jeg snakket meget med forstående venner om katten.

Efter nogen tid, så begynder man at kunne huske alle de gode ting. Pludselig en dag oplever man pludselig at man smiler, mens man taler om eller tænker på katten.

• #4   1. aug 2008 Puha.. Det er ikk sjovt sådan noget, det gør mig ondt! Har selv lige prøvet det, min kat har heller ikk vøret hjemme i lang tid, hvor jeg dog savner ham smiley

Kommentér på:
Min kat blev aflivet i dag :'(

Annonce