Internat {{forumTopicSubject}}
Er der nogen herinde der har fået en hund fra et internat ? Eller måske en kat eller andet dyr ?
Jeg var selv i praktik i Århus i 2 uger, og de dyr der var der, jamen man forstår slet ikke hvorfor de var der, de havde de bedste personligheder og var bare så søde og rolige !
En af dagene jeg kom derind, var der blevet afleveret en lille hvid schæfer hvalp. Igennem længere tid havde 2 plejepersonale prøvet på at overtale en ældre mand til at overdrage hvalpen til dem, og det gjorde han så. Så da den lille hvalp ankom fik vi så historien.
Manden var en ældre senil herre der ikke kunne tage vare på sig selv. Men en dag tog han ind til Hobro station, der gav han 1000kr for en sportstaske han fik af en fremmed. I den taske lå hvalpen! Han tog den med hjem og bandt den ude på hans terresse, uden mad eller vand! ( Vi er midt i Februar ! ) Der lå den i 2 uger uden nogen kontakt eller noget som helst.
Denne oplevelse havde ødelagt det lille pjok, vi ved jo heller ikke hvor den kom fra før manden her, men det kan ikke være et godt sted når man tænker på hvordan den blev afleveret.
Men efter et par dage hjemme hos en fra personalet blødede den lille hvalp op, den lærte hvordan man omgås andre hunde, og hvordan man leger!
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.642
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 699
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 11 Emner: 20 Svar: 58
jul 2008
jul 2008
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 39 Svar: 169
jeg vil ikke holde mig tilbage hvis jeg fik sådan et tilbud igen, mens jeg havde hende følte jeg at nu gjorde jeg noget der var vigtigt for et andet væsen.
når man får en hund fra internat får man igen med 100 gange kærlighed.
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 39 Svar: 169
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 25 Svar: 212
Vi fortryder ikke et minut at vi har hentet kat på internat, især ikke nu hvor han ligger og spinder i skødet på mig:)
Internat