732 visninger
|
Oprettet:
Nedlukning pga corona {{forumTopicSubject}}
Ja så starter vi forfra igen
Og så lige op til jul og nytår
Hvad syntes I?
er der rigtigt eller forkert?
Jeg syntes de skulle have lukket ned meget før
de har trukket det for langt denne gang-
der er for mange syge
personligt ændre det ikke på min jul. For jeg sidder sammen med mine forældre til hverdag, og kommer også til at gøre det både juleaften og nytårsaften. Vi plejer ikke at have gæster i de dage og det ændre sig hellere ikke i år
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Derfor tror jeg at de har holdt igen.
Det ændrer ikke min jul - ikke nedlukningen.
maj 2018
Følger: 4 Følgere: 211 Katte: 6 Emner: 33 Svar: 838
Min jul ændre sig ikke. Og jeg er færdig med julegaver.
Til gengæld har jeg trods en negativ coronaprøve i sidste uge måtte bestille endnu en. Nu har jeg været syg i 10 dage. Så nu snupper vi lige en ekstra for en sikkerheds skyld
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Her havde vi ændret julen på forhånd, og skal passe på igen, en datter og et barnebarn er syg lige nu, og det eneste som ikke er købt er fløde og mælk gaverne er pakket og dem som skulle videre er kommet afsted.
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 345 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.425
Er enig i dagens udmelding, det er vigtigt vi holder smittetallet nede så sundhedssystemet kan følge med.
Tænker dog, at daginstitutioner også skulle have været tænkt ind i nedlukningen, evt med nødpasning, som Luna nævnte. Vi må håbe der kommer udmelding om det en af dagene.
mar 2019
Følger: 7 Følgere: 235 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 625
Vi holder jul som vi plejer med svigerfamilien (5 stykker i alt) - har aflyst og takket nej til andre julekomsammener så vi holder os til de samme mennesker vi ses med.
Håber at smitten falder hurtigt.
Pas godt på jer selv alle sammen
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
restriktionerne på nuværende tid ændre intet for mig og min familie, jeg holder jul med mine søskende og deres familier, vi bliver 9 og ja måske bliver det lidt anderledes end tidligere år, men vi har set hinanden hele tiden og passer på hinanden, de mennesker jeg ser op til jul og nytår jeg jeg set gennem hele året, jeg passer på mig selv og andre så godt Jeg kan og ingen i min omgangskreds har til dato været ramt af corona og kun meget få af deres omgangskreds har været ramt, så jeg føler mig ok sikker.
Vi er små 25 personer på min arbejdsplads, ikke en eneste har haft corona og ingen i vores nære omgangskreds, det syntes jeg faktisk er imponerende.
Jeg håber bare på at disse restriktioner hjælper så vi kommer ind i 2021 med en lysere fremtid og meget snart en mere normal hverdag.
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 557
nov 2019
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 22
maj 2018
Så nu håber jeg vi snart får styr på coronaen
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
maj 2018
Puha det er bare hårdt
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Plejehjemmene burde have et sted hvor man kunne stille gaverne, så de var urørt 3-4 dage, så kunne de da få gaver
Men ikke alle regler er logiske, i vuggestuen må min datter gerne give boller til en afslutning, men på specialskolen må der ikke gives noget med til fødselsdag, der kunne nemt være ens regler men den lille er jo syg igen og hun kan komme til test den 23, så hun bliver hjemme til efter nytår, storesøster klare ikke 14 dage uden skole/fritter, så hun har et par dage fri + helligdagene og så ellers afsted, men de er jo kun 7 så håber der er mindre smitterisiko end en daginstitution som samler børn fra flere dagtilbud her i julen.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Uha! Det er rigtigt ubehageligt for begge parter
Nedlukning pga corona