hvad gør din kat af tossede ting :O) {{forumTopicSubject}}
hej søde katteelskere
jeg ligger her og er syg og har pænt ondt af mig selv ;O)
så jeg trænger til noget at grine/smile/ eller sige nååårh af :O)
så hvad gør din kat ad tossede ting.
min simba bliver helt elektrisk af ørepinde, han spiser det du renser øre med, først leger han med den og så spiser han det, yark.
jeg fandt ud af det da jeg undrede mig over hva det var for nogle hvide plasticrør der lå på gulvet, så en dag så jeg ham med måsen stikke ud af toiltet, han formår at åbne vores toiletbræt, så han ligger i spænd for at få fat i vatpindene hehe, men også klamt for i starten smed jeg jo de brugte i toiletet hehe det gør jeg så ikke mere, hmmmm mon der er masser af protoiner i ørevoks hehe!
selv bare de når de ligger på min make up hylde hopper han op for at få fat i dem.
chokolade kiks eller bedst orios kiks, han bliver helt elektrisk han prøver at tage dem ud af vores mund bider hul i skraldespanden hvis han kan lugte papiret hehe
det er bare nogle af de få tossede ting som min skønne simba gør.
hvad gør din misling :O)
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 20
Meeen, ja jeg tror der er noget med vatpinde for Julius synes også de er helt fantastiske. Det er bare ulækkert synes jeg...
Han stjæler dem ud af skraldespanden, den lille bandit :o)
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 360
sjovt at de er så vilde med dem, synes jeg hehe hehe
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
de synes den farligst lyd i verden er et nys
de hopper op på bordet men glemmer at tage højde for at de skal have numsen med op så de tumler ned igen.
de stjæler mit brugte snotpapir når jeg er forkølet..adr!!
og min hunkat elsker alle former for lim. det smager fantastisk. alt fra kuvertlim til tapen slikker hun i sig, og bliver meget fornærmet når jeg tager det fra hende. jeg tror ikke lim er sundt for kattemave
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 360
yums snotpapir hihi
det minder mig om engang jeg tog et vabelplaster af(kl 7 om morgen og bestemt ikke ædru) så jeg tænkte jeg tager det bare aF og ligger det her, i min barndert, der gik ikke 2 sek så sad simba og gnaskede i det, det var bare klamt, så ud med det, men yaaks
haha lim, fik lige et billed af en skæv kat der har sniffet lim hehehehe
de kære mislinger de giver os sgu mange gode grin og gode oplevelser
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 45
Udover det kommer hun ind i sengen hver morgen, når hun mener det er madtid. Hun vader rundt ovenpå mig (for kæresten har hun opgivet, da han alligevel ikke vågner...) og hendes knurhår kilder så færdeligt i ansigten. Hun giver sjældent op før der er kommet mad i skålen...
hvad gør din kat af tossede ting :O)