{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Catstuff
Catstuff
Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282

Hvordan kan det være at folk herinde s {{forumTopicSubject}}

sletter en tråd, bare fordi de møder lidt modstand og ikke alle der deltager i tråden er enige.
Jeg mener at så længe man holder en ordentlig tone, kan der da ikke være noget til hinder for at man udveksler sin uenighed.

Jeg personligt finder det utroligt umodent at slette en tråd.
Prøv nu lige at komme ind i kampen igen og lad os debattere/drøfte eller hvad det nu hedder, uden at der er nogen der skal blive Maude mopsede og slette tråde.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan det være at folk herinde s
  • #1   19. jun 2008 Sanni - tror det fordi herinde er der efterhånden en trykket stemning og nervøsitet når man opretter et indlæg. Desværre er der for mange af de garvede mennesker der har brug for at angribe og føler det i orden de snakker om alt hva de bare ved på en gang. Ligesom alt andet ska de også svarer på noget der ligger tilsvarende spørgsmålet.

Jeg gør det hovedsageligt vis folk ikk forstå mit spørgsmål og begynder med en masse andet.

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

#3   19. jun 2008 Hmm tak for svarene. De rejser blot flere spørgsmål i mit hoved .
    Hvad er det der gør folk nervøse,
    hvad er det der får folk til at lufte deres inre svinehund,
    hvad er det der gør at man bliver på KG

Ja jeg kunne blive ved.
    Det må bare blive i nogel nye tråde så, med hver deres overskrift.

• #4   19. jun 2008 Jeg kan kun give Felis fuldstændig ret. Det er møghamrende irriterende, når man sidder og følger med en tråd - og vupti er den væk fordi trådstarter blir sur. De råd der bliver givet, kan jo gavne andre.

• #5   19. jun 2008 Sanni - fordi som jeg snakkede med en anden om forleden, har de garvede sgu svært ved at respektere alle ikk har viden som dem. Og derfor bliver man nærmest gjort dumme uden nødvendigvis at være det. (:

Jeg troede da jeg oprettede herinde jeg kunne finde en dejlig sælger, hvilket jeg gjorde og hun ønskede at følge katten derfor har jeg bibeholdt profilen. Men samtidig er jeg også så træt af man er nød til at spørger privat for ikk at få en sviner

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

#6   19. jun 2008 Freja
    forstår jeg godt.
    Min tråd er faktisk oprettet efter at jeg deltog i en anden tråd, hvor trådstarter ikke fik medhold af alle og en anden opfordrede til at slette tråden. Det pissede mig af, at man kan være så barnlig.

Jeg har endog meget svært ved at se meningen med et debatforum, hvis det virkelig er nødvendigt at sende PB indbydres for at undgå en sviner.
    Så kan man jo lige så godt sende mails til hinanden.
    Troede faktisk dette her forum skulle være til gavn og gløde for alle, nye som gamle katteejere.

Har dog lagt mærke til den til tider arrogante og nedladende tone, som er i nogle af indlæggene.

Forstår godt at nye katteejere bliver overrumplede, når de spørger om noget for dem ukendt, og andre garvede måske synes er et dumt spørgsmål. Vi skal bare huske at vi alle har været nye engang og at der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.

Sanni som mener at man skal møde sin næste, som man selv gerne vil mødes (voksent og ligeværdigt)

• #8   19. jun 2008 Felis - efterhånden har jeg valgt at igorer alt der ikk har med emnet at gøre ! Og det er fordi at når efterhånden spørger, sidder man faktisk bare og ønsker at slette igen fordi der bare er nogle mennesker som ser sig kritiske på en eller bare virkelig er i dårligt humør. Efterhånden føler man sig ikk tilpas med at ytre sig, fordi ens mening bare bliver høvlet ned.

Jeg har da fået en masse herinde fra, men somme tider vejer det bare ikk det negative op og så sidder jeg og mister lysten til at bruge galleriet. /:

• #9   20. jun 2008 Lis - lig mærke til jeg i hele tråden skrev jeg bare ville have svar på om lovene sagde noget om 12 uger ! Og igen herinde ska man jo holde sig til alle regler ikk. :o) og de siger at man ska holde sig til emnet der bliver spurgt om og ikk de valg vi har truffet ved at give en gårdkat chancen. bare fordi vi nogle mennesker der ser det som en mulighed for at give den et liv og vil udnytte vores tålmodighed !

igen <b> hold dig til hva indlægget handler om og personen snakker om, frem for at snakke om mit emne </b> er det for meget at forlange ?

• #10   20. jun 2008 Lis - når jeg spørger om f.eks. der er en lov så er det kun det jeg har brug for at vide ! ellers ville jeg nok skrive mere og flere spørgsmål. måske er alt andet overvejet men alle mennesker har sit syn på sagen og det rart at vide man måske har ordet med sig ang. alderen.

• #11   20. jun 2008 Lis - ved ikk om bare ikk forstår hva jeg skrive.r

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

#12   20. jun 2008 Kære LIs D

TAK for du spammer min tråd med noget der OVERHOVEDET ikke har noget med emnet at gøre.

Nu forstår jeg krystalklart hvad der sker når nogle herinde vælger at slette deres oprettede tråd.
    Endnu engang TAK

Måske skulle Lis D & Freya tage deres uenigheder i en anden tråd eller pivat.

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

#13   20. jun 2008 Glemte lige
    Hvilken tråd refererer du til Lis D
    for så vidt jeg ved var der ingen bandeord i den tråd jeg deltog i inden den blev slettet.

Iøvrigt er min tråd oprettet ud fra et generelt synspunkt og ikke udfra en given tråd.

• #14   20. jun 2008 Sanni - det var lige præcis sådan jeg mente da jeg sagde man knap turde oprette et indlæg. Der er bare nogle som ikk kan holde sig til emnet og har brug for at kører rundt i ting der intet har med emnet at gøre ! Håber du ligger mærke til jeg prøver at sige hun ska holde sig til emnet og ikk mig. :o)

• #15   20. jun 2008 Lis - du er bare en k.... til at holde dig til emnet !

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

#16   20. jun 2008 Nej det er ikke den tråd.
    Har faktisk slet ikke set netop den tråd, inden jeg oprette denne her.

Jeg har haft megen glæde af andres erfaringer også selvom jeg er en erfaren katteejer, men netop måden tingene erpå herinde får mig til at krølle tæer over nogle af debattørene.

Deraf min opretelse af emnet.

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

#17   20. jun 2008 Så forstår jeg bare hat.
    Hvis man bliver træt i hovedet af at tingene ikke trænger ind, hvorfor så blive ved og ved i det uendelige???

Lonnie
    Jo der er mange der er smuttet men der er vist mange årsager til netop den flugt. Tror ikke bare det er tonen men også noget personfnidder.

Synes dog stadig jeg mangler konkrete svar på, fra andre end Freya, hvad der gør at netop de sletter deres indlæg igen.

• #18   20. jun 2008 Sanni Nu med killinger til salg. Jeg kan kun trykke på enig knappen til det meste du skriver, og jeg tror ikke jeg har set de omtalte tråde, men er hammertræt af, at der kommer nogen ind og lige smider et par sure ord, der slet ikke engang omhandler tråden, hvorefter mange opgiver og bare hopper af igen. Lis D. jeg hentyder ikke til dig specielt, for syntes bestemt du kan give gode råd, og ikke kun er inde for, at hakke på nogen. Men ville ønske folk kunne tale pænt til hinanden, så trådene forblev her.

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

#19   20. jun 2008 Lis D Tak for svar.
    Jeg er helt enig at det er et valg man gør, at anskaffe et dyr og deraf også må tage konsekvenserne af at have truffet dette valg, mange år frem.

Hvad jeg ikke forstår er så at det skal være nødvendigt at skrive det gang på gang.

• #20   21. jun 2008 At slette tråde, der kan have almen interesse, synes jeg er en uting.
    Nu blev der nævnt en tråd om "loven for killingers alder.." - jeg deltog selv i den tråd, og folk talte uheldigvis meget forbi hinanden, men tråden har så åbenbart udviklet sig grimt (?) her de sidste par dage, hvor jeg ikke har været på KG - og er derfor(?) slettet. Det synes jeg da er ærgerligt, da der var indlæg med forskellige synspunkter og erfaringer, som kunne vække til eftertanke, og som andre kommende katteejere måske kunne have interesse i.
    Men ok, hvis sproget gik hen og blev så uartigt, at debatten røg på gulvet, så fred være med trådens forsvinden. Der kommer jo nok lign. emner en anden gang smiley

Kommentér på:
Hvordan kan det være at folk herinde s

Annonce