{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

jeg har købt cyklehjelm {{forumTopicSubject}}

så er jeg blevet så voksen at jeg har købt en cykelhjelm!

køre du med cykelhjelm?

jeg føler mig stadige dum med min, og lige så snart jeg hopper cyklen vupti så er hjelmen også røget hehe

men jeg bruger den når jeg cykler selv korte ture, og er egentlig glad for jeg har købt, men tror aldrig jeg ville have købt en hvis der ikke er kommet de der smarte, hvis man kan sige smart om en cykelhjelm hehe

men købte den da jeg hørte nogle grimme historier om folk der faldt på cykel osv!

men synes det er fornuftigt så mange voksne der har købt cykelhjelm

min er sort med lyserøde blomster hehe super fin, men undgå at se mit ege spejlbilled når jeg har den på hihihi

men har du cyklehjelm???

mvh jannie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg har købt cyklehjelm
  • #1   13. jun 2008 Jeg har også købt en cykelhjelm for nylig da jeg også købte en ny cykel...
    Jeg var efterhånden nået til at når jeg kræver og forlanger at min lille søster på 11 skal kære med hjelm, så bør jeg jo selv være et godt forbillede og gøre det også..
    Det er egentlig underligt at jeg ikke har købt en før nu.. Når jeg rider har jeg <b>altid</b> ridehjelm på og synes det føles helt vildt forkert at sidde på en hest uden hjelm.. Også selv om det bare er 3 minutters træktur på min lillesøsters shetlænder...
    Håber jeg når at få et lige så naturligt forhold til at have cykelhjelm på hver gang jeg sidder på cyklen..

• #2   13. jun 2008 god indgangsvinkel i forhold til din søster, har den samme til min lillebror, nu kan jeg sige når vi cykler nogen steder VI skal have hjelm på!

jeg red også som yngre, kunne heller ikke drømme om at ride uden hjelm, har gjort det engang, men følte at det var helt forkert at sider helt deroppe uden hjelm hehe!
    tror når man har cyklet med den nok gange så bliver det naturligt :O) håber jeg hehe

• #3   13. jun 2008 Jeg har ingen cykel hjem, men har faktisk overvejet at købe en. Men man ser så tossede ud smiley

• #4   13. jun 2008 Jeg har altid cykelhjelm på, når jeg cykler. Jeg er ikke specielt vild med at have den på, men jeg kan ikke få mig selv til at køre uden den. Tør ikke tage den risiko, da jeg er lidt bange for, at jeg sikkert vælter den ene gang jeg ikke har den på. Det ville være så typisk, så jeg tør ikke rigtig at køre uden cykelhjelm. Så vil jeg hellere se dum ud, men havde en god fornemmelse, når jeg cykler.. smiley

• #5   13. jun 2008 Jeg er 16 år og den eneste i min klasse der bruger cykelhjelm. Men det er der ikke nogle der syntes det er dumt at jeg gør smiley Mine venner er ligeglade, det er ikke deres hoved har en af dem sagt *G*

• #6   13. jun 2008 Havde = have..

• #7   13. jun 2008 Undgår så vidt muligt at køre på cykel...det skulle være så sundt, siger de...

• #8   14. jun 2008 JIll det er dælme flot at du er ligeglad hva andre siger, synes sgu du er sej :O)

mega: sådan har jeg det også hvis jeg glemmer den, skal jeg nok lave et rigtig grimt styrt, så husker også snublekysen hver morgen :O)

ANIKKA ja det pynter bestemt ikke på ens hoved, men okay et flækket kranie pynter dog heller ikke, så jeg har valgt cykelhjelmen :O)

anette hahaha tosse :O)

• #9   14. jun 2008 NIX ingen cykelhjelm, det behøver jeg ikke til min kondicykel....

• #10   15. jun 2008 haha haneben er du sikker, har hørt det kan gå vildt for sig på sådan en kondicykel hihi

• #11   15. jun 2008 jeg tager chancen, hovedet kan ikke tage mere skade, siger min mand

• #12   15. jun 2008 hehe sikke nogle fine lomplimenter han kommer med hihi, det er ligesom min heheh

Kommentér på:
jeg har købt cyklehjelm

Annonce