{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Ang bedømmelser.. igen igen {{forumTopicSubject}}

Det har været oppe før... Men nu fik jeg lige lyst til at skrive min mening om det med de kære bedømmelser

Det har intet at gøre med de bedømmelser mine katte har fået...

Jeg har været inde og kikke på nogen katte som har fået lav og middel, og der ser jeg at der er nogen der giver killinger lav den fatter jeg så slet ikke, hvad søren få man ud af at give en kat lav og så en killing, den er sku da sød..

Jeg forstår så slet ikke at nogen give lav... efter min mening kan man sku da lade være med at give katten en bedømmelse hvis man mener at katten er grim...

Et lille miau fra mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang bedømmelser.. igen igen
  • #1   12. jun 2008 For min skyld må admin. gerne slette lav og middel-karakteren. Jeg bruger dem aldrig. Jeg vil hellere have nogle flere X-høje at dele ud af. Jeg kan slet ikke få mig selv til at gi de lave karakterer, for alle katte er dejlige.

• #2   12. jun 2008 Hanne P jeg er delvis ening med dig jeg giver lav /afviser hvis der fx kun er et enkelt billed eller to men ellers giver jeg gerne en høj og en lille kommentar og synes jeg katten er grim så bedømmer jeg slet ikke .
    men nogle skal vel give katten gode eller dårlige bedømmelser det jo op til folk selv hvad de bedømmer for der står ikke noget i reglerne om man hvorvidr man må give lav / middel

• #3   12. jun 2008 Maria J. Jeg er enig i at så længe karaktererne er der må de også bruges, og det synes jeg er helt i orden smiley

• #4   12. jun 2008 Jeg giver kun lav eller middel, hvis profilen virker som fake.. og det har kun været 1 gang..

Ellers får de høj eller ekstra høj.. alle missere er dejlige.. hvis man ikke kan lide en bestemt race, må man lade være med at stemme..

men alle katte har deres charme, hvis man spørger mig smiley

• #5   12. jun 2008 men hvordan søren kan man synes en killing skal have lav...

• #6   12. jun 2008 Maria, det forstår jeg så ikke, for at der kun er et billede eller billederene ikke er gode gør da ikke katten grim, så kunne man skrive en kommentare
    uden at give en bedømmelse

• #7   12. jun 2008 Det forstår jeg heller ikke smiley Alle killinger er da super søde smiley De kan ikke være andet jo..

• #8   12. jun 2008 Hanne P. Det forstår jeg godt nok heller ikke. Der er da ikke noget så dejligt som killinger smiley

• #9   12. jun 2008 Britta nej vel

• #10   12. jun 2008 Ja jeg har en person som der har haft truet mig over sms, ved ik lige hvorfor, da jeg ik kender persone:s..
    Når men hun har givet mine katte lav.. Og synes det er så dårligt at folk kan finde på sådan ting..
    Synes heller ik at nogen katte fortjener lav.. De er jo alle skønne på hver sin måde :o)

• #11   12. jun 2008 Det kan bare konstateres at brugerne herinde giver karakter efter forskellige parametre...

Der er ikke såvidt jeg ved fra KG's side opstillet nogle regler for, hvorledes man skal eller må bedømme en kat herinde.

Derfor står det alle frit for, hvorledes man vil stemme, under forudsætning af at de generelle regler omkring adfærd og opførsel på KG overholdes.

Der er flere ting omkring stemme afgivning, der kan virke lidt fjollet.

1) Der er tilsyneladende ikke mange, der ønsker at benytte karakterne lav eller middel.

2) Der er usandsynlig mange, der bruger karakteren høj

3) Der er et begrænset antal ekstra høj stemmer.

Alle 3 punkter er efter min mening med til at udvande konceptet omkring stemmeafgivningen lidt...

Forstil jer det senario at en bruger har en kat med 250 høje stemmer og en anden har 300 høje stemmer. Hvilken er den kønneste??

Det er vel et galleri?

• #12   12. jun 2008 Jeg har set brugere herinde, der giver karakteren høj til alt, hvad de kommer i nærheden af og gerne med samme stardard eller copy/paste meddelse til profilen om at give en stemme tilbage....

Altså hvor meget kat har man så lige set?? Og hvor er ærligheden?

• #13   12. jun 2008 Jeg er helt enig, og giver man endelig en lav karakter/bedømmelse, så giv i det mindste en holdbar begrundelse. Og den begrundelse med at ... "du gav min kat middel", "du har ikke så meget tekst om din kat (selvom der står det mest nødvendige)" holder bare ikke. Så lad være med at bedøm katten.

Står katten i den forkerte kategori, så afviser jeg den heller ikke, men gør katteejeren opmærksom på at hendes/hans "Main Coon" er en huskat. Det er sket at jeg kom til at sætte Nimbus ind som en Manx - eller jeg var ved det. Og det er jo en tastefejl eller hvad man kalder den slags.

• #14   12. jun 2008 [Dr D]: Det er da også en umådelig tam grund. Jeg plejer som regel at give en ordentlig og konstruktiv begrundelse for enhver karakter/bedømmelse. Og det er uanset om den er høj, lav, middel.

Det mangler sgu da bare

• #15   12. jun 2008 Dr D - Jeg er faktisk ikke lige klar over, om man kan indberette folk til HA'erne for diskrimination, såfremt de bevidst stemmer sådan...

Det er såvidt jeg, er det nemlig ikke tilladt...

Men skal ikke gøre mig til ekspert... Og kan godt forstå, at du er træt af det...

Jeg kan dog godt finde på at give en lav... (Har det stadig tilgode)

Hvis jeg så en dine katte oprettet som en sphynx, ville jeg give den lav med en besked om, at det var den grimmeste sphynx, jeg nogensinde har set, men en meget lækker perser.... c";)

Ville selvfølgelig slette karakteren lav igen, hvis katten blev flyttet...

• #16   12. jun 2008 Jeg er også en af dem der simpelthen springer karaktererne lav og middel over. Det syntes jeg seriøst ingen katte fortjener. Er der få billeder eller er katten død.. lader jeg være med at bedømme. Jeg vil ikke dyste eller stemme på en død kat, det syntes jeg ikke den fortjener. Lad den hvile i fred. Jeg bliver lidt underlig til mode, når jeg ser en kat der er død i udfordringer; vil du lege med mig. Dette er for makabert for mig.
    Hævnkarakter er simpelthen langt under hvad folks standard burde være.

• #17   12. jun 2008 Jeg forstår slet ikke hvorfor at man skal kunne bedømme kattene. Folk syntes jo ikke at det er rart at få lav/middel. Og hvis man ikke kan give hvad man mener, hvad er så pointen med det??

• #19   12. jun 2008 Helt enige med dem der vil af med de karakter,og få ugens kat på i stedetfor , hvor man med humor og begrundelse giver sine stemmer,det kan være et sjovt billede, eller bare et kønt et feks forskellige kategorier hver uge ...

• #21   13. jun 2008 HiHi.... jeg har prøvet at gi en middel stemme og en lav..... da jeg var helt ny herinde.... Troede at man var ærlig... men så fik man hurtigt den samme karakter tilbage ? Det syntes jeg var øv.... Men jeg gir kun karaktere til dem jeg syntes søde.... hihi... forkert sagt.... ALLE KATTE ER SØDE PÅ DERES HELT EGEN MÅDE....

Det er ligesom i udf.... Der her jeg nogen gange svært ved at se hvordan folk stemmer på dem de gør....

• #22   13. jun 2008 MEEEEN selvfølgelig hver sin smag ik ??? smiley

• #23   13. jun 2008 Kan godt finde på at give middel, men ikke lav. Det kommer jo også an på hvad man bedømmer ud fra?

Vi gir som regel karakter efter billedernes kvalitet..det er trods alt et galleri, så hvis der f.eks. kun er 2 dårlige billeder, så får den altså "middel".

• #24   13. jun 2008 Jeg giver aldrig lav eller middel karakter - undlader i stedet at stemme.
    Men jeg synes, det er en god idé at have ugens eller månedens kat, for der er mange lækre katte, jeg ville nominere.

• #25   13. jun 2008 Jo det ville da være en super ide med ugens eller måndendes kat.... Det ville være sjovt.....

Kommentér på:
Ang bedømmelser.. igen igen

Annonce