498 visninger
|
Oprettet:
Underskriftsindsamling mod dyresex! {{forumTopicSubject}}
Der er nu startet en underskriftsindsamling for de der er imod dyresex, og mener at det bør gøres ulovligt!:
http://www.imod-dyre-sex.skrivunder.dk/index.php
Ja, til de der ikke ved det, så er sex med dyr, fuldt ud lovligt, og så vidt jeg ved, er Danmark det eneste land i EU, hvor det er lovligt!
Håber folk sætter en underskrift!
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 455
jan 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 7 Svar: 142
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 7 Svar: 96
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 16
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 256
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Emner: 30 Svar: 393
Jeg synes hellere vi skulle stramme op omkring almen dyrepolitik.
Og så hæve straffene for dyremishandling.
Hilsen Dorte, der er klar til at tage de klø hun får nu.
jun 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Katte: 5 Emner: 91 Svar: 144
Er helt enig i atde skal hæves, men stadig synes jeg at dyresex skal gøres ulovlig!
Synes det er en klam tankegang, at holde det lovligt, og hvis en underskriftsindsamling kan gøre forsekl, har jeg intet imod at bruge 1 min. på at sætte en underskrift! :o)
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Emner: 30 Svar: 393
Der er ikke engang resourcer til at håndhæve den mangelfulde lovgivning vi har nu.
Jeg er helt enig i, at dyresex er klamt. Men det er som udgangspunkt ikke synd for dyret - og hvis det er synd for dyret, er det fordi dyret lider overlast, og så træder dyreværnsloven i kraft.
Derfor mener jeg altså det er spildt at bruge krudt på at lave en ny lov.
Specielt, når man ved at den vi har i forvejen ikke fungerer.
Se jeg synes egentlig at det er klamt at folk lader deres hunde slikke sig i hovedet, men det er jo så deres sag. Indføres den lov, så er det så ulovligt hvis hunden slikker fruen mellem benene, men ikke når den gør det i hovedet? Til trods for at begge dele er klamt Men kan hunden mærke forskel?
Og så er der hoppen, som gerne må undersøges af dyrlægen med hele armen - men hvis ejeren piller med en lillefinger er det forbudt?
Og hvad nu hvis pigen der har en hingst, bliver lidt ophidset når hun vasker dens ædlere dele? Så er det forbudt. Men OK når hun BARE vasker den.....
Den lille hanhund må gerne humpe ejerens ben - men den må ikke hvis det er mere end benet... gad vide om hunden her kan se forskellen? Og er det så ikke også synd når den bruger benet?
Mindre dyr der lider overlast ved at mænd misbruger dem - ja de ER jo som tidligere nævnt dækket ind af dyreværnsloven.
Iøvrigt synes jeg det er et DÅRLIGT argument at "det er forbudt i andre lande"
Der er også lande hvor orals*x er forbudt... og anals*x... og homosexualitet...
Skal vi så også have dét når de nu kan i andre lande?
Hilsen Dorte der stadig ikke skriver under.
nov 2006
Følger: 55 Følgere: 53 Katte: 3 Emner: 39 Svar: 222
Underskriftsindsamling mod dyresex!