Pamela -jeg er ikke hundehandler..! {{forumTopicSubject}}
Hej.
Mit navn er Pamela.
Jeg har i de sidste uger haft en forfærdelig oplevelse.
Det hele startede med, at jeg gerne ville købe en Pomeranian fra DKK.
Jeg havde kontakt til en rigtig skøn dame, som gerne ville sælge mig sin hvalp.
Jeg besøgte hende, og alt var som det skulle være, indtil, at hun en dag blev ringet op af en anonym person, som anklagede mig for, at arbejde for Britta Hatar fra Kennel Vesterborg, som hvalpekøber.
Rygtet var, at jeg ville købe hendes hund for så derefter, at sælge den dirrekte videre til Kennel Vesterborg!
Disse anonyme folk bliver ved med, at ringe til hende den skønne dame, som jeg skulle købe en hund af, og lige pludselig troede alle kenneler i DK, at jeg var hundehander!
Det resulterede i, at jeg ikke kunne købe den dejlige hvalp alligevel.
Jeg blev rigtig ked af det, da jeg hørte om disse falske anklager mod mig. For hvordan kan dette ske for en uskyldig pige som mig, der bare gerne ville købe en dejig hvalp.
Efterfølgende har jeg haft kontakt til andre kenneler for, at finde en ny hvalp, med de alle ved hvem jeg er, og ingen af dem tør nu at sælge en hvalp til mig, da de alle tror jeg er hundehandler, som jeg altså ikke er.
Jeg ved ikke hvem disse anonyme folk er, som er kommet med disse rygter, og jeg ved heller ikke hvad de får ud af, at komme med falske anklager mod en uskyldig pige som mig.
Jeg har intet med kennel Vesterborg og Rita Hatar at gøre!
Jeg vil gerne frikendes for alle de falske anklager der har været mod mig.
Jeg ville ønske, at de personer der er kommet med falske anklager mod mig, stopper det de har gang i, for det er dybt uretfærdigt.
Jeg ved med sikkerhed, at de informatiner de anonyme folk har fået om mig, er informationer de har fundet inde på hundegalleri.
Hvordan kan de finde på, at ødelægge en god oplevelse for mig, når jeg intet har gjort forkert.
Denne historie er meget længere, end jeg har beskrevet her, men tror jeg har fået skrevet noget af det vigtigste i denne sag.
Hilsen Pamela
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
apr 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 48
Det er ikke informationerne på hundegalleri, der er mistanke om.
Men det er dér der er nogle folk der har fået oplysninger om mig, som de har brugt mod mig.
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
- Jeg ville både blive tosset og ked af det, hvis nogle fra Kattegalleri ringede til min opdrætter og fortalte at jeg både var dyremishandler og ville sende mine dyr ind som forsøgsdyr.
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Hvad er det da for informationer? ...
apr 2008
Alle de ting de har kunne finde om mig, har jeg slettet igen, så jeg har intet link.
apr 2008
Det er informationer om mit navn, min alder, hvad hvalpen hedder, hvor hvalpen er fra, hvem der sælger hvalpen, hvornår jeg har besøgt hvalpen osv...
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
maj 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 194
apr 2008
Tænkte faktisk på, at sende historien til en avis.
Men historien er bare så lang og indviklet, at jeg ikke ved hvordan jeg kan få skrevet det hele ned...
maj 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 194
Pamela -jeg er ikke hundehandler..!