{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny gruppe
  • #1   15. maj 2008 Vælger at tro, at det er efterlysninger af gode råd om kattene, inden man farer afsted til dyrlægen. For han tjener dylme mange penge på noget der vil gå over af sig selv.... Ikke at sige man ikke skal tage afsted.

• #2   15. maj 2008 osse på den måde... men osse på den måde at vi kan give hianden råd til hvordan man kan spare i hverdag på de forskellige ting..

• #3   15. maj 2008 Blot et lille indspark. Men i min optik, så er dyrlæge ikke noget, man skal spare på, så jeg vil da håbe, at gruppen har et andet formål.

Ja, dyrlægen tjener en god skilling, men det er absolut ikke et sted, jeg vil anbefale, at man skærer ned. Hellere én gang for meget...

Jeg er heldigvis færdig med årene på SU og synes bestemt, at det er en god idé at dele gode råd om tilbud på foder, grus etc., det er der sikkert mange, der kan have glæde af.

Men ja, hvis gruppen skal handle om at spare penge på dyrlægen, så synes jeg, at det er en "dum" idé.

• #4   15. maj 2008 det er ikke min henblik overhovedet, jeg har lavet en grupper i off procic. fordi den ikke handle o katte kun, men osse gode spare råd med mad osv...

• #5   15. maj 2008 Syntes da det er en god ide... rigtigt nok, som Pernille siger, at lige dyrlægen, bør man ikke spare på, men alt andet der kan spares på, kan jo give bedre råd til dyrlægen, når det bliver nødvendigt.

• #6   15. maj 2008 nemlig, har du lyst til at være med..?

• #7   15. maj 2008 Kan ikke finde gruppen... :s

Kommentér på:
ny gruppe

Annonce