{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle gode råd mod forkøelse ???
  • #2   29. apr 2008 hehe ja det er min kat.. smiley oki. men der kommer snot ud af næsen på ham..? kan det oså være tegn på det?

• #4   29. apr 2008 Katte kan godt få forkølelse, det kaldes jo bare influenza eller kattesnue ..
    men det er jo i bund og grund forkølelse ..
    MEN - det er altså MEGET smitsomt mellem katte .

• #5   29. apr 2008 Jeg er enig i det *** Queen- venter skovkatte killinger*** skriver. Er der også noget med øjnene? Hvis der er det, hælder jeg til at det er chlamydia. Men en tur til dyrlægen vil kunne afklare det, så dine katte kan komme ovenpå igen.

• #6   29. apr 2008 At katte kan blive forkølede er en myte. Der findes ingen virus af forkølelses-typen der hopper på katte.

De vira der giver de symptomer, som kaldes forkølelses-symptomer, er vira af influenza-typen. Dette er bl.a. herpes, calici, men også en hel del udefinerede vira som giver disse symptomer.
    Bare fordi det kun er herpes og calici vi definerer under influenza findes der jo rigtigt mange vira af influenza-familien som også giver disse symptomer.

• #7   29. apr 2008 Hejsa jeg vil også råde dit til at gå til dyrlæge, symtomerne lyder som det min kat havde, og det kan smitte og bliver kun være for katten, jeg troede også det var en gang forkøelse, men det blev kun være og han havde så clamydia.

Kommentér på:
Nogle gode råd mod forkøelse ???

Annonce