{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

nummeroverflytning.. tsk tsk {{forumTopicSubject}}

Hvorfor kan livet bare ikke indimellem være nemt...

Efter Telias service er blevet dårligere, jamen så så jeg ingen grund til at blive der og efter en del tids søgen fandt jeg så frem til at mit nye mobilselskab skulle være Telmore... Upti vupti jeg hoppede ind på deres hjemme side, udfyldte lidt ting og sager og så var jeg klar til at få et nyt selskab, super nemt... oveni reservede jeg en mobil som jeg faktisk står og mangler lidt, min den anden har fået vand og virker ikke helt optimalt, så jeg bruger min gode gamle nokia 6230, og ja den virker meeeeen den er godt nok forældet og køn er den sgu ikk smiley

Alt dette gjorde jeg i starten af marts.. og efterhånden som dagene gik og der bare intet skete tabte jeg modet lidt, for jeg er nu en gang en person at når der skal ske noget så skal det være lige nu og lige her og det kan ikke gå for hurtigt...
Endelig for omkring 2-3 uger siden fik jeg en bekræftigelse på at Telia ville lukke mit simkort den 18/4 weee så sker der da noget... men for pokker da 6 uger måtte jeg vente på at få skiftet det skide selskab og det skal da også liiiiige nævnes at jeg først kunne få min nye mobil når jeg havde fået overflyttet nummeret... (siger sig selv) men ikke alt den ventetid... jeg vil have min nye mobil.

Nå men som jer morgenfriske mennesker nok er klar over så var det den 18. i går... havde fået et pænt brev fra telmore med mit nye fine grønne simkort om at mellem kl 8 og 18 fredag ville mit gamle kort blive lukket... så jeg havde sørget for at have alt grejet klart skulle det ske jeg mistede min kontakt med omverden (oh ve at det skulle ske) mens jeg var på job.. men intet skete.. da kl var 20 i går prøvede jeg for sjov at putte mit nye fine grønne simkort i og det virkede sgu... bortset fra at folk ikke kunne ringe til mig eller sms'e til mig pga det andet kort stadig var åbent..
Så nu sidder jeg her og venter på at kundeservicen åbner... 5 minutter endnu så kan jeg ringe og brokke mig... De ved slet ikke hvor hårdt det er at vente såååå længe..
Never ever again gider jeg at skifte selskab, det er da ikke andet end en stor gang juks... hrumf... Det kunne have gået langt mere smertefrit havde jeg bare også skiftet nummer, meeeen nææææh nej Janni er et vanedyr kan mit nummer forlæns, baglæns, sidelæns, og i søvne... så det skal da ikk skiftes


Så er klokken snart 9 så skal der dælme ringes og skældes ud og brokkes og og og.. smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nummeroverflytning.. tsk tsk
  • #1   19. apr 2008 Haha det lyder fuldstændig som mig =D

  • #2   19. apr 2008 Altid noget jeg ikke er den eneste *GG*

  • #3   19. apr 2008 ja, fruen ka tale med om hvor bøvlet det ka være, hun har nemlig lige selv skiftet osse, det var osse bare noget af en omgang hun var igennem og de 4 gange hun har måtte ha fat i tele-selskaberne har hun samtiddig skulle vente i både 20 og 30 min pr gang, det er virkelig service der dur.
    men vi gider ikke betale mobil-regning længere, for iflg tdc er vi slet ikke kunde hos dem, selv når vi opgir vores kundenummer siger de vi ikke er kunder, hvis vi ikke er kunde hos dem , hvorfor så betale ik*G*


  • #4   19. apr 2008 Johnny: Haha helt sikkert..

    Min lillebror ska skifte fra Sonofon(han vælger så den lette måde at skifte nr)
    Men han får kun sine rykkere.. Han har kun fået en rigtig regning.. Og det er der heller ingen der fatter noget af =D


  • #5   19. apr 2008 Johnny... det må jeg nok sige det er god stil... men hvorfor skal det være så besværligt.

    Jeg har lige skrevet til Telmores chatsupport, får af vide at jeg skal kontakte Telia, ringer til Telia og får af vide jeg skal kontakte Telmore :S
    Nå men har så lige ringet til Telmore og hun vil skrive en fejlmeddelse og der kan gå på til 48 hverdagstimer får det går i orden... WHAAAAT???
    Hun vil så gøre hendes bedste for at det ville gå hurtigt igennem..

    Og ja indtil da har jeg så to mobiler, min gamle trofaste nokia jeg kan ringe fra og skrive fra (har fri sms og det skal udnyttes jo). Og så har jeg min sony ericsson der har en vandskade som folk kan ringe til mig på og skrive sms'er til mig..




  • #6   19. apr 2008 på= op
    får=før...

    Oups....


  • #7   19. apr 2008 Janni: Da dit telia kort sku være lukket igår (hvilket jeg ik lige forstår de ik har gjort endnu) er det faktisk telmore der står med hele din sag nu =)

  • #8   19. apr 2008 hende Telmore damen sagde også der var sket en eller anden fejl i noget central et eller andet... Så sagen ligger på deres bord nu.

    Kan heller ikke forstå det ikk er lukket, man skal jo holde hvad man lover *Sg*


  • #9   19. apr 2008 SineSolskin du skulle vel heller ikke beholde dit gamle nummer så

  • #10   19. apr 2008 Janni: Når de nr er åbnet hos Telmore og det stadig ik er lukket hos telia.. SÅ husk lige at ring til dem så du ik lige pludselig har xtra regning =)

  • #11   19. apr 2008 Tumling jeg har ringet hele vejen rundt... og får jeg en ekstra regning bliver jeg muggen... men det hjælper jo nok ikk noget.. *GG*

  • #12   19. apr 2008 weee det passer altså også super godt til dig *Ss*

  • #13   19. apr 2008 Og til vejret idag ^^
    Tror endelig at jeg kan komme ud og lufte mine nye solbriller hehe..


  • #14   19. apr 2008 Tumling... hvor lækkert.. jeg skal selv i haven og lege med brombær men genere mig ikke så meget når vejret ser så dejligt ud som det gør.. *Ss*

  • #15   19. apr 2008 Jeg ska vidst lige lære at læse rigtigt =D Troede du sku i havnen og ordne brombær tsk tsk =D

    Sine: Ja det er et par sorte Friis & Co.. Godt nok en model fra sidste år.. Men jeg var allerede solgt i dem der.. Men havde lige fået et par andre derfra.. Så der fik jeg et nej =D
    Og nu kostede de kun 100kr.. Så fik jeg dem lige alligevel hehe


  • #16   19. apr 2008 Tumling måske du skulle tage dine solbriller af når du sidder foran skærmen.. tror det ville hjælpe gevaldigt *ROFL*

  • #17   19. apr 2008 JA jeg overvejede det også =D

  • #18   19. apr 2008 *LÅÅÅL* Sine altså... jeg har nogle brombærbuske der skal dø.. det er noget lort at have med at gøre de er jo fyldt med torne *GG*

  • #19   19. apr 2008 Jow jow brombær super fint, men for pokker da... føler mig nogle gange som tornerose eftersom der vokser brombær hele vejen rundt om min grund og de er bare ikke til at få styr på.. smiley

  • #20   19. apr 2008 læg mærke til jeg slet ikke kom med en kommentar omkring blondine tingen *GGG*

  • #21   19. apr 2008 rofl... det er såååå fusket da...


    Hmm de må gerne komme her og plukke brombær hvis de altså tager buskene med sig bagefter *GGG*


  • #22   19. apr 2008 Hvad sker der i Årslev i morgen? *Ss*

  • #23   19. apr 2008 oooh jamen sådan noget går jeg jo ikke til... for det første har jeg ingen katte der egner sig til den slags... jow måske tessa hvis hun vant til det, men hun har ingen stamtavle og har et lille knæk på halen... Hvis jeg så skulle komme uden en kat.. ville jeg dø af misundelig over alle de smukke katte jeg ville være omkringet af... for slet ikke at snakke om min -Janni Vil Ha' - lyst til alle kattene.. det går slet slet ikke... er som at slipper unger fri i en slikforretning... puuuha

  • #24   19. apr 2008 forresten super fin lille sol du har fået på dit billede *ss*


  • #25   19. apr 2008 hvor fiiint *sgg*

  • #26   19. apr 2008 Telia er de værste r*vhuller når det kommer til kundeservice smiley Det er 100% deres skyld at der er gået så mange uger før de har overflyttet dig, og det er også dem der ikke har lukket for dit simkort.

    Det er så skide strengt, men de store firmaer prøver at holde på deres "kunder" så længe som muligt og trækker virkelig nummeroverflytningerne i langdrag, så de kan tjene mest muligt på os. Telmore, Bibob og CBB er alle lynhurtige til at sende brev til de andre selskaber om at nummeret skal flyttes til dem, men det er de store selskaber ikke glade for!


  • #27   19. apr 2008 Zelda jeg tror nu det er Telmores fejl at det gamle simkort ikke er blevet lukket endnu, er i hvert fald hvad jeg kunne forstå på hende jeg snakkede med..

    Men jeg er må sgu indrømme jeg er skuffet over Telia, havde mobilix inden det blev telia og så blev jeg bare hvor jeg var... for de gav mig jo nogle gode tilbud osv.. men man kan ikke en gang købe en mobil over nettet længere hvis man er kunde.. jeg kan i hvert fald ikke finde ud af det... plejede førhen og ringe ind og sige dav jeg vil gerne have en ny mobil og vupti 3 dage senere ringede postmanden på døren.. men det er da godt nok slut med den slags service derinde fra mere, så nu gider jeg ikk mere..

    Men hvor ville jeg dog ønske at telmore fik snøvlet sig sammen til at få lukket det simkort.... æææv


  • #28   19. apr 2008 Karina ja det tog altså noget mere end måned her... og så det her bøvl med at jeg nu render rundt med to telefoner...
    Kan da kun håbe det går lidt mere smertefrit med dig... skal lige siges mine forældre heller ikke havde nogle problemer.. tror bare det er en typisk janni ting


  • #29   19. apr 2008 Karina H tjaaa mon ikke... du kan jo altid håbe *GG*


  • #30   20. apr 2008 Janni...

    Puha kender det alt for godt...!!! i oktober måned 2006 besluttede jeg mig for at skifte fra tdc til 3, og sku self. beholde mit nummer... Der gik 6 måneder før det gik iorden, da tdc mente at det nummer jeg havde ikke tilhørte dem, men debitel, har ALDRIG haft debitel...

    Men først da jeg virkelig pustede mig op i telefonen og kom til at snakke med en der var lidt højere oppe i graderne, da blev mit nummer flyttet over i løbet af 20 min.

    Ønsker dig held og lykke med det :o)


  • #31   20. apr 2008 iiih jow tark Louise... Håber dælme ikke det her kommer til at tage et halvt år *G*

Kommentér på:
nummeroverflytning.. tsk tsk

Annonce