{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Stamtavle sjusk??? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg igen fået stamtavler ind af døren med fejl i alle?
Om jeg forstår hvordan det kan være muligt?

Mit forrige kuld:
Alle 4 stamtavler var der fejl mht åben og lukket stamtavle samt farver.

I Diablos er der også en fejl, han har avls forbud, men har fået en åben tavle?
Mit E-kuld, alle med fejl i farverne?

Kan dette være rigtigt?
Er der andre der har været ude for det samme?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stamtavle sjusk???
  • #1   2. apr 2008 Nej jeg har ikk været ude for det endnu - men kan da godt forstå du synes det er mega træls for man forventer da at få tavlerne tilbage i orden og ikk med en masse sjusk på.. håber at du snart får det løst så du ikk skal bruge tid på alt det der når 1 gang burte være nok.. sender lige varme tanker til dig..

• #2   2. apr 2008 Jeg har et par gange oplevet fejl i mine stamtavler, og der er ikke andet at gøre end at sende dem retur med besked om, hvad der skal rettes.

Så lige en ting. At man forventer at få stamtavlerne i korrekt stand forstår jeg skam godt, MEN vi skal lige huske vi har med mennesker at gøre, der såmænd kan lave fejl så inden i begynder at få flip over vores stamtavlesekretærer bør i lige slå hælene i og tænke, at ALLE kan lave fejl.

• #3   2. apr 2008 Jeg må indrømme, at jeg ville få et mindre flipanfald, hvis der var fejl på samtlige stamtavler i et kuld - og at det så gentager sig næste gang, man får stamtavler. Det er menneskeligt at fejle - helt sikkert. Men jeg synes, det er noget sjuskeri, når der er fejl i alle stamtavler i et kuld.

• #4   2. apr 2008 tjo.. stavefelj i et par navne og også et glemt avlsforbud er det kommet til..

Men da der har været så meget run på der inde, med skiften ud af stamtavle føre, kan jeg godt forstår at der kan ske fejl..

Men jo det ville ogå gøre mig frutreret.. men

• #5   2. apr 2008 Det der piner mig lidt er at, det er de alle mine 4 kuld der har været fejl, for at runde det op, ialt 13 killinger a 13 stamtavler, ialt fejl 13 stk ??????
    Og hvordan kan en stambogsføre tage så meget fejl af farverne, der har jo stået både farve kombination og farve kode.

Abelone's Biki som vi købte fornyligt, hendes stamtavle måtte også sendes ind igen, de er 4 killinger fra det kuld, og 2 af dem blev reg som de skulle, nemlig som Maine Coon, Biki og den anden blev reg med samme aner, men som Norsk Skovkat?????????? hi hi egentligt sjov at sådan en fejl kan forekomme, hvis man ser lidt skævt på det? Ha ha ha

• #6   2. apr 2008 Og sprogspasseri ser i bare bort fra, ik? ;o)

• #7   2. apr 2008 Lis.... Der er vi 2.... De kunne da godt betale portoen, når det er dem der har lavet en fejl

• #8   2. apr 2008 Har måske bare været heldig, men der har endnu ikke været fejl i mine.

Kommentér på:
Stamtavle sjusk???

Annonce