{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Der sker så meget lige nu :( {{forumTopicSubject}}

Sidder herhjemme lige nu - helt alene - og kan ik finde rundt i al det som sker i mit hoved...

Er uvenner med min mor igen igen, men det er ik fordi det generer mig voldsomt...

Mine brødre har det absolut ik godt hjemme og jeg kan ik gøre noget for at hjælpe dem...

Er blevet svinet til på min egen hjemmeside og kan ik finde ud af hvem det er...

Tankerne går også meget på al det med at skulle flytte til Fredericia måske...

Jeg er SÅ tæt på at blive student - underlig fornemmelse... Jeg ved hvor jeg skal hen i livet bagefter..

Ved ik helt hvor jeg vil hen med tråden - tror bare jeg skulle have tingene ned...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der sker så meget lige nu :(
  • #1   24. mar 2008 bare kom ud med det, så får du det nok bedre.

• #2   24. mar 2008 Det værste er nok bare, at jeg ved mine brødre ikke har det godt hjemme og jeg ikke kan gøre noget for at hjælpe dem....

• #3   24. mar 2008 ja, jeg tror godt jeg ka sætte mig ind i det. min kone har 4 efternølere hvoraf de 3 af dem osse stadig bor hjemme og de har det heller ikke specielt godt. så jeg ka sagtens sætte mig ind i det og ved hvor svært det er at stå og gerne ville hjælpe og så intet kunne gøre, man føler sig bare total magtesløs

• #4   24. mar 2008 Ja det gør man.... Alt jeg hører fra dem er igennem min moster da de kommer der meget for tiden....

De er 16 og har ik en mobil, så kan ik selv komme direkte i kontakt med dem....

De ting man får at vide gennem min moster er bare kun trælse ting..

Mine brødre fortæller hende jo alt... Og det er bare ik kun småting...

• #5   24. mar 2008 Det er det og så tanken om at skulle flytte langt væk herfra der kører mest i mit hoved lige nu...

Bliver underligt at skulle til en helt fremmed by igen...

Men også det, at det ikke er fast besluttet endnu og at vi helst skal flytte til sommer hvis det bliver til noget - det er jo lige rundt om hjørnet...

Kommentér på:
Der sker så meget lige nu :(

Annonce