{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Ugens dyr- klumme i avisen. {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg laver en klumme
(link fjernet)

om kæledyr hver uge i midtjydske medier. Samtidig bringer vi Ugens dyr i papirudgave i Viborg-avisen og jeg søger nye/flere dyr til at komme i avisen.

Du behøver ikke bo i Viborg for at deltage. alle dyr kommer i avisen, der er ikke tale om en konkurrence men blot en præsentation af et nyt dyr hver uge. Alle dyr er velkommen bare de er kæledyr: Det kan være mus, slanger, katte, hunde, heste.... osv

Hvis dit dyr skal i avisen, så send en mail til mig på hele@bergske.dk

Du skal sende et vellignende foto samt udfylde denne skabelon:

Navn:
Alder:
Race:
Ejer:
Er sødest når:...

så kommer dit dyr med.
Du må gerne sende flere dyr, men kun et dyr per skabelon og kun et dyr på hvert foto.

Håber nogle har lyst til at få deres dyr med i avisen:-)

MVH Helle Lenschow
Journalist
Viborg Stifts Folkeblad
hele@bergske.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ugens dyr- klumme i avisen.
  • #1   17. mar 2008 vi har send.. det sys vi nemlig kunne være mægtig sjovt.. mine forældre bor nemlig i viborg og jeg selv er født og opvokset der.. vi har send et billed af vores hund

• #2   17. mar 2008 Jeg har sendt dig et billede af min søde tenric, Sonic the hedgehog.
    Hvis du gerne vil vide noget om ham kan du altid skrive til mig smiley

• #3   17. mar 2008 Tusind tak:-) Det er så dejligt at I vil deltage. Jeg tror på at læserne har brug for positive åndehuller i nyhedsstrømmen af krig, katastrofer og vold. Kæledyr har alle en holdning til - uanset om de ejer et eller ej. Og de fleste får et smil på læben af Ugens dyr:-)

Tak

MVh Helle

Kommentér på:
Ugens dyr- klumme i avisen.

Annonce