ARGH stoppet kloak {{forumTopicSubject}}
I går da jeg havde været ibad begyndte der at komme kloakvand op af brusekabinens rist, og det steg og steg og steg... (5 cm fra at ryge over kanten)... Så jeg ringede til viceværten som ringede efter slamslugerne, og de kom og fik løst problemet ... NOT....
Her til morgen begyndte der IGEN at strømme kloakvand op brusekabinens rist, så min kæreste måtte have fat i viceværten igen som nu har ringet til slamslugerne.... Så nu må jeg vente med at komme nogle steder til de er kommet, og ØV hvor er det træls....... Jeg har nogle sindssyge vigtige timer i skolen som jeg jo må undvære....
Er sgu lidt ked af det lige nu, og havde bare sådan behov for at komme af med mine frustrationer over det her...
Håber virkelig at de får fod på problemet idag...
En irriteret, frustreret og ked af det Sanne
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Håber også de kan få styr på det idag..
Adr..
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
Ja ADR.. det er mega klamt og det STINKER
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 24
Håber de får ordnet det så I slipper for et lugtende badeværelse
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 79 Svar: 550
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
Det er ikke et dumt spørgsmål, fordi det var lige præcis det vi også troede vi kunne gøre... Men det viste sig at det ikke var MIT toilet der var stoppet, det var fra helle blokken... så hvis jeg skulle sidde med en svupper, så kunne jeg stadig sidde der (Det var ikke afløbet ved brusekabinen der var stoppe, det var fra den store kloak fra hele blokken)...
ARGH stoppet kloak