folk der beder om hjælp til lektier {{forumTopicSubject}}
det er da efterhånden lidt trættende eller er det kun mig der synes det?
Jeg tænkte for mig selv...der må da være et sted der er bedre at bede om hjælp til engelsk stil, matematiske formler eller historiske begivenheder end her på KG..og sørme så om ikke der findes et forum specielt for skole elever der har svært ved deres lektier..
http://www.studieportalen.dk/Forums/
Nu poster jeg linket her i håbet om at de skoleelever herinde der har svært ved lektierne vil benytte sig af den istedet for KG.
Det er okay at hjælpe ind imellem..men der er efterhånden rigtig mange der poster om lektiehjælp og som får svaret "lav dem selv" rigtig mange gange. Så her er forhåbentlig lidt public service til den unge skare på KG.
Dette er IKKE ment som et surt opstød, men er et forsøg på at aflaste KG og henvise de pågældende skolelever til en side der bedre kan møde deres behov for hjælp.
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
Der er jo ingen grund til at gå i skole hvis andre alligevel laver ens lektier...
Og nej, jeg er da bestemt ikke engel selv, min mor har da et par gange hjulpet (eller rettere, lavet en ½ aflevering indimellem)
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
lena, Nynne og Mikkel...
Det er fint at en enkelt eller to gør det herinde, men jeg synes lidt der er startet en lavine af de tråde her på det sidste og det er da ærgerligt for svaret bliver bare "lav dem selv" og det er der jo ikk den store hjælp i...så hellere gå et sted hen og spørge hvor folk netop er der for at hjælpe og få hjælp med lektier.
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 141
et projekt er også ok syntes jeg.
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 1 Svar: 113
Jeg spørg kun om hjælp hvis jeg ikke kan få den andre steder, og det forum jeg skriver i hedder off topic, hvilket vil sige at man må skrive hvad man vil, næsten da.
Jeg kan ikke se hvorfor man ikke må spørge om hjælp hvis man har brug for det. De som er irriteret over det, kan jo bare lade være med at skrive på de forummer.
Jeg vil mene, at de indlæg hvor der spørges om hjælp, er ligeså relevante som de indlæg der bliver skrevet, hvor man spørg om hvad man skal have at spise til aften osv..
Det irriterer mig, at folk skal blive sure over at andre her inde spørg om hjælp, det kan da ikke være rigtigt, at man ikke må det. Jeg ville da gerne hjælpe hvis jeg kan.
Der er da også ofte nogle indlæg jeg mener, er fuldkommen åndssvage, men jeg opretter ikke en tråd og brokker og kommenterer på det, jeg springer derimod bare over det indlæg og respekterer, at folk skriver det.
feb 2007
Det er ikke alle der skriver herinde for fordi de ikke selv gider at lave det. Jeg skriver kun herinde hvis jeg ikke kan finde hjælpen andre steder.....
feb 2007
feb 2007
Og hvis det er så stort et problem, kan du da bare gå væk fra det, du behøver jo ikke hjælp hvis du ikke kan og vil..
Man må da lave indlæg som man vil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 176
Så hvad med at holde kattegalleri fri for ting, der IKKE vedrører kattegalleri..?
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Ikke noget ondt om kattegalleri, men det bedste sted at få hjælp til lektier, er det vel næppe
feb 2007
¤ Na´Zyia ¤ ER TAGET TIL SANTIAGO også siger..
Så svar til dit spørgsmål: Så hvad med at holde kattegalleri fri for ting, der IKKE vedrører kattegalleri..? -> NEJ!!!
Hvis folk vil spørg om hjælp herinde skal d da have lov til det. Og hvis andre ikke vil hjælpe eller ikke kan, skal de bare lade som ingen ting og ikke kommenterer eller blive sure!
apr 2007
feb 2007
apr 2007
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
Det er rigtig fint at spørge om hjælp. men der er bare steder der er mere egnede til det end herinde.
Siger ikke at man ikk bør kunne bede om hjælp herinde med lektier, tror bare man får mere ud af at spørge andre steder.
folk der beder om hjælp til lektier