{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Alternativ måde at bade på som ikke {{forumTopicSubject}}

Da vi i sin tid fik lille Victoria trængte hun hårdt til et bad, men det var ikke let at styre. Hun hang i badegardinet og snoede sig som en ål. Gode råd var dyre, men klog som jeg var fik jeg en strålende ide. Jeg tog hende da bare med i brusekabinen som havde en glasdør og for ikke at friste hende til havde jeg selvfølgelig taget alt tøjet af også. Det er nok den værste beslutning jeg nogensinde har taget, for hun slog bare kløerne i og vandrede op af min krop. Det gjorde bare ondt. Skulle andre få denne ide, ja så kan jeg sige med sikkerhed at det ikke virker. Har dog senere fundet ud af hvordan det er mig der er bossen og hende der gør som der bliver sagt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternativ måde at bade på som ikke
  • Louise S
    Louise S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 3
    #1   26. feb 2008 Et lille forslag til hvordan man kan bade sin kat (især effektivt til korthårs katte). De fleste katte HADER at blive badet- og det er da også sjældent nødvendigt. Istedet kan man give katten et klidbad, det er en effektiv måde at fjerne fedt og snavs fra pelsen på. Først skal man opvarme ½-1 kg hvedeklid i ovnen i en ca20 min ved 150 grader. derefter anbringers katten på en avis og kliddet gnides grundigt ind i pelsen. Hvis katten synes om det kan man herefter pakke den ind i et håndklæde og lade den sidde og hygge sig lidt. Til sidst børster man alt kliddet grundigt og systematisk ud igen.- Og voila- katten er så fin som ny, (- og katteejeren har sjældent taget nævneværdig skade)!!

• #2   26. feb 2008 Allerførst,klip kløerne !!!

• #3   26. feb 2008 Louise S: Der må da blive en masse fnuller m.m. siddende i pelsen efter sådan et klidbad ?
    Kan lige se for mig at en dyrlæge i kontrollen om morgenen på en udstilling vil gå helt i selvsving over dette.....?!

• Louise S
    Louise S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 3
    #4   26. feb 2008 Hanne N: Jeg vil også kun anbefale det til korthårskatte... Og det er også vigtigt at man børster det grundigt og systematisk ud igen:)

• #5   26. feb 2008 Her har jeg en kat, hun løber op ad væggen, hvis jeg forsøger at bade, hende så ingen bad til den unge dame...
    men heldigvis findes der noget tør shampo og det virker ude mærket.. Det fårs som spray og som pudder

• #6   26. feb 2008 når mine skal i bad holder jeg dem i nakkeskindet og det fungere fint men de har også været vant til det var jeg fik dem .
    Robin ved godt hvad der skal til at ske når jeg rydder badeværelset og henter håndklæder, kalder på ham, tager hans halsbånd af og går ud på badeværelset og lukker døren og når han først er blevet gjort lidt våd ja så står han bare dero g venter på at jeg er færdig så han kan få masseret shampooèn ind (det elsker han)

• #7   26. feb 2008 Jeg starter også tidligt med mine katte,så de kan vænne sig til det.
    De er alle udstillingskatte og har derfor behov for et bad i ny og næ.
    Alle har hurtigt vænnet sig til det og det er også vigtig at man selv er rolig,nervøsitet smitter med det samme af på katten !

Kommentér på:
Alternativ måde at bade på som ikke

Annonce