{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Jordhulen søger ny mor :o( {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

ja nu skal i bare høre hvor dum en mor vi har hun skulle på arbejde imorges men hun kom heldigvis hjem ved en 10 tiden og da hun så endelig kom hjem ja så tog hun afsted igen ud for at hente noget fodder til os (det var jo dejligt) men da hun så kom hjem igen havde hun ikke kun foder med hjem men også sådanne nogle kasser hvor der var en kat og hund uden på... men da hun så havde fået en smøg så tog hun guddøme hundene ibad og hold nu fast HUN TOG SKU OGSÅ OS I BAD AAAD, hun havde kaldt på gismo ud af døren for han var nemlig ikke hjemme men da vi alle var færdige kom gismo og mor sagde "du kommer lige i rette tid" og så røg han også i bad... nu går vi alle og er våde... AAD far styrter så rundt og støvsuger og mor vasker også det vi har i kurvene og mor siger så at de kasser der hun havde med hjem de skal i nakken af os når vi alle er tørret hun siger nemlig at vi har lopper :o(

er vores mor ikke bare dum..... vi vil have en ny mor.... en der ikke vasker os........

Med venlig hilsen alle dyrene i dyrenes jordhule

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jordhulen søger ny mor :o(
  • #1   16. feb 2008 haha den var go jeg tænkte lige der jeg startet på at læse hva er nu det.. håber du kommer af med de dumme dumme lopper ved selv hvordan de kan og er..

• #2   16. feb 2008 uhhhhh stakkels jer, sådan en dååååm moar, hvad bilder hun sig ind, min ejer vaskede også mig den anden dag, bare fordi jeg havde dårlig mave, fordi HUN havde ladet en kop caco stå, troede den var til mig, men nej hun siger det var hendes men at hun havde glemt at hælde den ud, da hun ikke gad at drikke den

det kan godt være jeg ikke må være på køkkenbordet, men når der står noget der kan drikkes eller spise må det være til MIG

skal vi ikke stikke af sammen fra vores MEGET onde ejere

miiiiijaaaaav fra simba

• #3   16. feb 2008 hi hi tak...

ja og når man så har så mange så er det sku træls men alle kattene sider i hver deres hjørne og er sure hundene er ikke så gale de er lidt mere ligeglade men Kattene puha især ved Gismo han var en kamp men syntes bare det må være vedre og vaske dem og så give dem loppekur end bare at give dem (for de trænkte også til at blive vasket)...

• #4   16. feb 2008 Simba jo den er vi med på.....

hvad bilder de sig ind

• #5   16. feb 2008 ja jeg ved det ik. men hehe jeg fik hende, hendes arme blev helt ridset hehe så kan hun lære det"!

jeg er smuttet vi mødes på hjørnet om 10 min miiiijaaavvv

• #6   16. feb 2008 vi fik slet ikke ramt på vores mor hun fik ikke en skramme... vi kunne ikke nænne det alligevel....

men ja vi er klar på hjørnet vi ses ;o)

• #7   16. feb 2008 århhh så er i bedre opdraget ind mig hehe

ses dernede, det er mig med rygsækken, skal lige have mad med,for jeg er overbevist om jeg dør hvis jeg ikke får mad hver 10 min hehe

• #8   16. feb 2008 Smiler, den var nu meget sød...

Jeg kunne simpelthen ikke forstå din overskrift før jeg læste videre og fandt da ud af hvad det handler om, griner....

Håber du kommer af med dem.... (7-9-13, har Walther og Carlo ikke haft lopper endnu, og vi har haft dem i over et år nu) smiley

• #9   16. feb 2008 Har du også købt Capstar piller? Det ville nok være rigtig godt, hvis der er mange levende lopper. Hvis ikke du kender til dem, kan du søge på det her i forum.

Kommentér på:
Jordhulen søger ny mor :o(

Annonce