{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Øv øv så rejste han.. {{forumTopicSubject}}

Ja, hvor er det trist..
Min kæreste er nu taget på skiferie, og jeg ser ham ikke før om 2 uger, fordi jeg skal på skiferie næste lørdag.. Det er altså ret hårdt når man er vant til at se ham og sove med ham hver dag.. smiley
Men heldigvis har jeg jo Anakin hos mig.. Så må han trøste mig lidt..

Hvad skal I lave i weekenden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv øv så rejste han..
  • #1   2. feb 2008 Øhh...Hvorfor er i ikke på skiferie sammen ?

• #2   2. feb 2008 Fordi vi først fandt sammen igen, efter han havde bestilt og betalt sin skiferie, og så kunne vi ikke nå det.. Det er med hans venner..
    Jeg skal med mine forældre og min bror, så det er egentlig fint nok smiley

• #3   2. feb 2008 jeg skal lade engergi op til næste weekend hvor jeg skal have min 2 årige nevø på besøg...

Hanne - nu er det ikke alle der behøver at være samme om altting smiley

Min stedfar har tit taget nogle af hans venner med til Spanien uden min mor er med, og de er gift smiley

• #4   2. feb 2008 Marie - Nej Sniffer bor jo ikke hos mig, men hos mine forældre. Så har kun Anakin Skywalker smiley Men han er også sød, han har haft sele på for første gang i dag.

TJ- Nej, man behøver netop ikke at være sammen om alt, det er sundt at lave noget hver for sig, især når man bor sammen smiley

KG-Foto- Hehe, ej hvor sjovt. Jeg overvejede også at kalde ham Obi Wan, men min kæreste synes Anakin var bedre (Det er der heller ingen der hedder herinde), Hehe, men når jeg køber en kæreste til ham, skal hun også hedde Padme! smiley
    Dine missere ser dejlige ud...

• #5   3. feb 2008 Jeg kender godt den følelse at man synes at 2 uger er laaaang tid. Men tror mig, de kommer til at gå hurtigt, og I kommer helt sikkert til at savne hinanden super meget, at det føles som om I er nyforelskede igen smiley

Sådan plejer det at være med mig og min kæreste smiley

Kommentér på:
Øv øv så rejste han..

Annonce