Kattegalleri's bedste bruger *S* {{forumTopicSubject}}
Hvem syntes i er KG's bedste bruger ?
er der nogen der altid har været sød og sjov, at skrive med?
Nogen der har været så sød at hjælpe dig ?
jeg kan jo lægge ud ..
Jeg syntes at Mai t , har været super at have her på KG .. hun har altid været sød til at skrive til mig ..
jeg syntes også at MB ( skovtrollen, med de nogengange meget sjove billeder som profilbillede ) , er en super sød kvinde .. og jeg er også glad for at hun er her på KG *SS*
Der er rigtig mange her på KG, som altid har været søde imod mig, selvom jeg kun er 15 - og det syntes jeg er super dejligt ..
tusind tak til jer alle *S*
Hvem syntes i ?
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 93 Svar: 600
Ej vil ikke udpege en bestemt person
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 16 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 724
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Jeg syntes det er godt at være her og for det meste er det ret underholdende at sidde og læse, jeres pjat og pjank. Man bliver altid i godt humør af det. Jeg håber at jeg en dag også ville kunne deltage noget mere, men det kommer vel med tiden.
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Jeg kan sige, at der specielt er to, som har rørt mit hjerte og som jeg kan grine og græde sammen med, disse to kvinder med hjertet på rette sted er jeg så heldig at kende personligt:
Mai-Britt (Skovtrolden). May-Britt har jeg(vi) lært at kende, da vi blev godkendt til at købe vores prinsesse. Sidenhen er det blevet til 4 katte fra MBs opdræt. MB er en elskelig person, som jeg er beæret over at kende, MB er bestemt sød og sjov, men det vigtigste for mig/os er, at hun er en god og loyal ven, som vi stoler 100% på.
Jeanette (Troldemor). Jeanette har jeg lært at kende, fordi vi sværger til samme opdrætter. Jeanette har en stor plads i mit hjerte og er et helt fantastisk menneske, som jeg føler mig beriget af at kende. Jeanette fylder meget i mine tanker specielt i disse dage...
Jokeren er en person, som jeg ikke har mødt, men som jeg har en rigtig god fornemmelse af. Denne person deler jeg glæder og sorger med på skrift og personens indsigt, forståelse og empati, betyder meget for mig her på KG og i mit liv udenfor. Jeg taler om...May-Britt S
Tak til jer alle 3, I er noget helt særligt...
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Uh Sommer den er svær den bedste kan jeg ikke lige nævne men der er mange som jeg syntes om og det er faktisk alle dem jeg har været i dialog med herinde. Dem jeg ikke har været i dialog med ja det er (med lidt omskrivning af nogle berømte ord) blot en ven jeg ikke har mødt endnu.
Der er mange jeg skylder tak for støtte og hjælp herinde (og jeg håber jeg husker at sige det til dem i situationerne!) Der er dem jeg har de fedeste diskussioner med og så er der dem jeg bare bliver glad af at vide er her!
Men jeg vil da gerne nævne min ynglings- "15 årige bruger" som jeg sætter stor pris på herinde og det er dig Sommer. Du varmer mit hjerte med dit dejlige væsen og du får slået fast med syvtommer søm, at der findes teenager der ikke pr. diff. bare er imod alle os gamle tudser!
Ja min ynglings mandlige bruger på KG ved I jo alle er ham jeg elsker at tugte herinde. Han går under så mange alias: Santaclaus Tigger Johnny - kær gut mange navne.
Ja og så er vi tilbage ved min ynglings kvindlig bruger på KG. Åh det er jo jer alle sammen (på nær dig Johnny, du kan ikke være med i denne her kategori! Sorry)
Så summar summarum min ynglingsbruger af KG er som nævnt alle dem jeg har deltaget i tråde med , nå ja hvis vi lige undlader den ene som I alle ved tricker mig af og som ikke er på KG længere.
Det ville være meget nemmer at skrive hvem jeg syntes den værste KG bruger er for der var kun den ene og nej det må vi så heldigvis ikke!
Sidder og tænker efter: Den bedste bruger på KG er den person der altid opfører sig anstændigt og respektfuldt overfor de andre brugere uanset hvad.........Der er mange der hører under den diffination af bedste bruger af KG, men den diffination udelukker så lige mig - desværre. Men tak til jer der nævnte mig!
Vi mennesker burde blive bedre til at rose hinanden. At der er nogen der ikke bliver nævnt betyder ikke at de ikke gør noget godt og betydningsfuldt her i livet og på KG, turen er bare ikke nået til dem endnu!
Sus
Du får titlen "KG´s bedste bruger i rødt!" Og så har du et ansigt der tyder på en intelligent, sød og et rigtigt rart menneske.
okt 2007
Der skulle stå en intelligentm sød kvinde og et rigtigt rart menneske.... men det kan jo ikke siges for tit så du fik den lige igen i dens fulde længde!
Til alle jer jeg ikke fik nævnt ved navn - turen er også kommet til jer: Tak fordi I er her på KG.
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
jul 2006
okt 2007
Johnny nu er jeg meget visuel, så jeg kan levende se det for mig - åh jeg vil elske det syn, men tvivler på at Fru Tonya syntes hendes mand skal vimse rundt i den mundering. Så nix du kan ikke være en af os piger. Du er min ynglings mand herinde og det kan du jo ikke være hvis du mænger dig med pigerne vel! Nu skal du ikke komme og lave om på det hele!
Pernille - jeg tror bestemt også at det var i den ånd Sommer oprettede denne tråd, og ja jeg svæver stadig rundt i et højere luftlag.
Jeg kan dog godt forstå at bl.a. "Smukke-Smilende-Sus" lige da hun læser det, reagerer som hun gør, hendes erfaringer taget i betragtning. Vi reagerer jo alle umiddelbart i overenstemmelse med vores erfaringsgrundlag, men Sus er jo helt bevidst om hvorfor hun reagerer som hun gør, og giver alligevel sit bud på hvem der er en god KG- bruger. Det er det jeg syntes er så dejligt ved KG - vi tør blotte os herinde og oven i købet med vores eget billede i profilen. Det er sgi da sejt!
okt 2007
Nu er vi vandbærere jo ikke kendt for misundelse så....host host! Der er lidt Piet Hein over det smykke - I like!
Du skriver:
"Hvad siger du til istedet for blomster på arbejdet at få en ..... " Jamen Lis du behøver da ikke sende det til mit arbejde, bare send det direkte hjem til mig! :0)
Seriøst - vi er desværre holdt op med at give hinanden gaver på mit arbejde. Vi er blevet enige om - nej det passer ikke mine kollegaer er blevet enige, for jeg elsker at få og give gaver så jeg var imod.... - at vi fremover kun giver til runde fødselsdage, brylluper og barsel.
Jeg skal ikke have flere børn eller giftes så ja jeg må vente 9 år mere på en gave.
Endnu engang tillykke med dagen!
Endnu engang tillykke med fødselsdagen!
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 317
jul 2006
okt 2007
Netop pga. min fødselsdag i går, så jeg ikke Sommers indlæg for over midnat, men kan se at hun havde skrevet det på min fødselsdag og ja folk er jo søde ved en netop den dag!
Pernille.
Det var ikke så meget det at turde vise sit billede, som at turde blotte sig, velviden at alle dem man ikke kan se, kan se hvem jeg.
Jeg ved ikke om det gav nogen mening overhovedet, det jeg lige skrev.
Det er da lidt en spøjs tanke at jeg kan stå foran et menneske på jobbet (arbejder jo på en skole), hos dyrlægen eller et hvilket som helst andet sted, som jeg ikke aner hvem er, men som ved hvem jeg er og kender til mit liv herindefra.
Den dag jeg fik aflivet Malou sad der nogle mennesker ude i venteværelset som kom i snak med min mand, og de vidste hvem jeg var pga. bamserne, men jeg anede ikke hvem de var. Det fasinerer mig lidt, at det vi betragter som tilfældigheder på en eller anden måde er forbundet til hinanden samt at mennesker og begivenheder på usynligvis, altid syntes at gribe ind i hinanden. Som om alt er en stor forunderlig kæde.
Øh det blev min mening vist ikke mere tydlig af vel?
jul 2006
Måske har jeg forstået dig. For mig handler det om, hvad jeg vil bevare privat, jeg vil ikke have mit job mixet med min færden på kattegalleri, det er en principsag
okt 2007
Det har jeg fuld forståelse for.
Jeg tror så at jeg vil kunne kende dig på dine smukke katte, hvis vi mødes ude hos Pia en dag! Men jeg ved godt at det ikke er i den størrelsesorden du tænker din anonymitet.
Der er mange ting, jeg afholder mig fra, netop fordi jeg er en "offentlig" person og det er et valg man selv tager!
jul 2006
Jo, mon ikke vi spotter hinanden, hvis vi skal forbi dyrlægen på samme tid. Jeg har en tid på onsdag
okt 2007
Hvis du ser en lille kortbenet 41 årige dame luske rundt ude bagved på p-pladsen så er det sikkert mig.....nå ja du ved jo hvordan jeg ser ud!
Håber bare at det er det årlige tjek du skal til og at der ikke er noget galt med en af dine små pus!
jul 2006
okt 2007
Det er jeg da ked af at høre, håber du får gode nyheder i morgen.
Jeg skal lige et smut derud i morgen, men hvis jeg ikke lige ser Pia, gider du så hilse fra mig.
Kattegalleri's bedste bruger *S*