555 visninger
|
Oprettet:
Oprette mindealbum - hvordan? {{forumTopicSubject}}
Uha - min mave snørrer sig sammen bare ved tanken om at slette Malou herinde, men det skal jo desværre gøres.
Spørgsmålet er bare hvordan.
Kan jeg flytte hele hendes side med tekst og bemærkninger osv over i et mindealbum eller er det kun hendes billeder.
Under hvilken kategori skal et mindealbum oprettes?
Er der nogen der trin for trin kan guide mig igennem dette?
På forhånd tak!
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
Har tænkt meget på jer, da mine mislinger er på alder med dine. Hvordan klarer Aslan sig uden sin søster?
Hvis det er for hårdt at svare så bare lad være. Håber ihverttfald han har det godt!
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Hvis jeg først skal blive klar tror jeg aldrig min smukke bamse bliver slettet, da det virker så definitivt, men det er den slags afsked jo uanset hvad jeg gør med hendes profil!!
En del af mig syntes egentlig, at når nu min smuksak ikke er mere, så bør hun ikke have en profil, men et mindealbum!
Jeg tror, jeg venter et par dage endnu med at flytte hende over i et mindealbum, for kan da godt mærke at jeg slet slet ikke er klar endnu! Men nu ved jeg i det mindste hvordan jeg gør det!
Tusind tak for hjælpen!
okt 2007
Aslan min dejlige charmetrold har faktisk taget det bedre end jeg troede. Han har slet ikke ledt efter hende eller kaldt. Hvilket han eller altid gjorde, hvis hun var væk for længe.
Jeg tror Aslan har været klar over det her, førend vi mennesker indså det. Søndag, hvor Malou ikke var så oplagt til leg som hun plejer, holdt han sig pænt tilbage, da jeg legede med hende, hvilket ikke ligner ham!
Da vi kom hjem fra dyrhospitalet, efter vi havde sagt farvel til Malou, ja der satte jeg mig på køkkengulvet hvor jeg bare tudede igennem. Resten af familien satte sig sammen med mig og Aslan kom ud til os og smed sig på ryggen og ville kæles og leges med! Da vi gik i seng lagde han sig oppe i sengen hos mig og siden har der ikke været noget. Han er sit sædvanlige kælen- legesyge- charmerende "jeg".
Selv om de tydeligvis var knyttet til hinanden, var Aslan ikke afhængig af Malou på samme måde, som hun var det af ham. Det virkede lidt underligt at det var sådan, for når der skulle udforskes var Malou den modig af de to og Aslan ja han var rent ud sagt en tøsedreng! Alligevel var hun den der havde brug for ham og ikke omvendt i alle andre henseender.
Så jo, jeg tror faktisk at Aslan har det godt, ja bedre end jeg troede han ville have det, men det skyldes garanteret at han vidste, at hun var syg! Hvis I forstår hvad jeg mener med det!
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
Først og fremmest, det gør mig såå ondt for dig og jeres famillie.. :o(
Gør som du selv føler... Og giv dig selv tid til og sørge..
og se så hvad du finder ud af... :o)
Mange knus fra os..
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
Dejligt at han ikk er ked af det over at hun ikk er der mere, men skyldes måske nok at han stadig føler sig tryg da han jo har sine mennesker hos sig som han jo ved elsker ham. Og så har du nok ret i at han vidste det før jer andre, man hører jo om katte der har helt utrolige instinkter ifht. sygdom hos hinanden og også os mennesker.
Mine Katte er også søskende og jeg tror faktisk de er ligesådan hun er modig, men i sidste ende mere afhængig af ham end han er af hende. Kan ikk forestille mig hvad jeg ville gøre i din situation.
I må glæde jer over at en del af malou lever videre i Aslan, så er hun aldrig længere væk end at kramme og kysse ham.
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
jeg mener du først skal slette malou herindefra når du selv føler det er tid til at gøre det.
men hun skal helt klart ha et minde album herinde
okt 2007
Jeg tror, jeg vil lade Malou få et par dage mere herinde inde jeg flytter hende over i et mindealbum.
Oprette mindealbum - hvordan?